••L I N N È A••

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linnéa - 27 augusti 2012 11:40

Hej, idag får jag min månadspeng och jag har precis gjort en lista med vad jag ska investera den här månaden : )

ett idé block och ett skol block

iphone skal

   

(kanske) tröja

 

   


Av Linnéa - 26 augusti 2012 22:35

Hej, just nu sitter jag i soffan och tittar på kick ass med modern och brodern

och för ett litet tag sen överraskade brorsan mig med att ha köppt

.................................................

 

World of warcraft till mig! : D

och om en vecka och fyra dagar kommer den nya versionen ut! : D

 

 

 

Av Linnéa - 26 augusti 2012 13:00

Hej, var bara tvungen att lägga upp den här bilden på våran lampskärm XD

han ser så cool ut!

 

 


Av Linnéa - 25 augusti 2012 14:36

Hej, om typ tjugo minuter så ska jag mamma och Emil dra till norberg och va med på en kräftskiva : )

ska bli kul att träffa några härliga människor ur släkten

Sen är ju inte jag den som är ett huge fan av kräftor men men : )

   

Av Linnéa - 25 augusti 2012 12:30

Hej, jag hittade ett tomt blått block i mitt rum för några veckor sen och jag använder det som ett design block... : ) där jag skissar ner olika klädstilar, sminkningar, nagel designer och massa annat!

Men det ända problemet är att blocket ser riktigt tråkigt ut : ( (helt blått-.-)

såååå jag har beställt nitar från ebay som jag ska pynta blocket med!! : D

(köppte 100 nitar för 14kr)

  

 


Av Linnéa - 23 augusti 2012 23:14

Hej, ska ta och skrypa till kojs nu : )

men först tänkte jag visa er mina naglar som jag måla ikväll....

kallar dem för prison stripes eftersom att ränderna påminner mig om de gammla ränderna på fång dräkter : )

 

Fråga: vad tyckte du om naglarna?

Natti natti

   

Av Linnéa - 22 augusti 2012 20:57

Hej, sen jag flyttade till västerås har jag fått några ''dåliga'' vanor som jag ofta gör när jag är med mina allmänt galna/ skumma/ fina/ speciella och väldigt älskade vänner

 

de två sista får mig alltid att börja asgarva för att de ser så gulligt fula ut X'D

(prova det på nån vän jag lovar att det är kul!)

   

Av Linnéa - 22 augusti 2012 20:24

Hej, ni vet den där panik känslan man får på morgen och känner att....

JAG HAR INGA KLÄDER!!T (T.T)

den känslan hade jag imrose så när jag kom hem efter skolan så slängde jag ut alla kläder på golvet och började matcha ihop olika outfits! : D

Och jooo jag har kläder! : D

här är en av outfitsen som jag ska ha imorn i skolan ^.^(med en keps som jag hitta i en låda)

Tröja: Nya Zeland Byxor: Ginatricot  

 

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards