••L I N N È A••

Alla inlägg under april 2013

Av Linnéa - 23 april 2013 13:00

Detta är nog en av de skönaste låtarna som jag någonsin hört!

Den heter Feel good inc och man blir så jääävla glad av den!

Av Linnéa - 22 april 2013 23:13

Bleb så sjukt inspirerad av bebbiloos nya header och nya design att jag var tvungen att prova jag med!

Dcok är jag på amatör nivå när det gäller redigering medans hon är typ ett proffs!

aja vart ganska nöjd för att vara en glad amatör med PMS

Kolla in länkarna här nedan för att komma till Ebbas blogg!

 

EBBAS BLOGG

 

BEBBILOO

 

EBSSON

 

BEBBA

 

EBBA 


Av Linnéa - 22 april 2013 14:21

Hej, eftersom att jag har varit ledig HELA dagen så spatserade jag ner på stan för att köpa en present till Carl och för att kolla in rean på JC. Jag hittade två stycken toppar på JC nästan direkt men jag vandrade runt på stan i säkert över en timme innan jag hittade något till Carl

Av Linnéa - 22 april 2013 10:47


Hej, mina kära vänner.

Just nu sitter jag i min säng och är as nöjd! Varför?

Jo för jag var ju hos sjukgymnasten idag, efter jag vart där fick jag vänta på att tåget skulle anlända och sedan ta mig tillbaka till Västerås. När jag väl kom hem till västerås ringer min lilla dumskalle och berättar att vi har hål timmar resten av dagen så jag böhvde inte komma till skolan! 

Vilket är jättebra eftersom att jag börjar bli lite sjuk så då kan jag vila upp mig till imorgon.

I alla fall, jag satt och kikade runt lite bland mina bilder och hittade då denna som är här nedan för.

Då kom jag på att i sommras funderade jag starkt på att färga en liten,liten del av mitt hår blått!

Sen var jag även lite sugen på en ny piercing... Men det hade jag nog aldrig fått för mina föräldrar

Nu är jag dock lite små sugen på att skaffa mörkrött underhår men det får nog vänta tills jag har lite längre hår! 

Av Linnéa - 21 april 2013 22:31

Hej, just nu sitter jag med en 70% kako choklad, en matte bok och en dator som visar pewdiepie när han spelar Alice.

Imorgon ska jag till sjukgymnasten för att göra en kulstöts behandling som absolut inte gör ont..*host*

Nej men det är helt klart värt det! knäna blir mycket bättre faktiskt! 

Så nu ska jag räkna klart sen ska jag byta om och sedan sova lite

Sov sött!


Av Linnéa - 21 april 2013 17:57

Hej, först vill jag bara säga förlåt för en riiiiktigt trög uppdatering men jag skyller allt på Siri och på VGF!

Igår hade jag ju träning som jag alltid har på lördagar. Men under uppvärmningen så sträckte jag till nacken på något skumt sätt så att jag blev sjukt yr, illamående och jag kunde inte röra på huvudet utan att få skit ont... Så jag fick sitta stilla under HELA träningen medans mina små kompisar fick massera mig hela tiden.

Igår var det även öppethus i VGF så jag vart kvar i hallen ända till klockan fyra.

När vi var klara där drog jag hem till Siri och hade det riktigt kul! vi vart så sjukt flummiga kring tio tiden och senare vart vi riktigt djupa och känsliga och efter typ en halvtimme av det blev vi flummiga igen

Idag så har jag spenderat morgonen med att ha en jävligt jobbig mensvärk och efter middagen har spenderats med att fira min kära kusin som fyller tolv nästa vecka!

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards