••L I N N È A••

Alla inlägg under mars 2013

Av Linnéa - 18 mars 2013 22:11

Hej, mina goá läsare! nu sitter jag i min säg och är riiiktigt trött!

Planen var att jag skulle plugga problemlösning här hemma, men när jag skulle börja så upptäckte jag att jag glömt alla antäckningar i skolan! good work Linnéa!! 

så nu har jag lite små panik över matte provet imorgon.

Efter skolan så ska jag umgås lite med Carl och sedan kommer jag att vara tränare och jag kommer även att träna själv!

hoppas ni får en bra morgon dag!

 

Av Linnéa - 18 mars 2013 17:08

Hej, idag slutade jag klockan fyra eftersom att vi i åttan kikade på en theater om snövit.

Den var faktiskt riktigt bra, bortsett från att jag inte fattade hälften av deras story...men de sjöng jättefint och dansade grymt, så jag är nöjd!

Anyway, just nu är jag så grymt tränings sugen så att det inte är sant! Idag så är jag inte tränare för ett par smågymnaster  eftersom att deras huvud tränare är bortrest, så jag har inget speciellt att göra för tillfället..... Eller jo jag har saker som jag borde göra fast jag har ingen lust att göra dem just nu...tillexempel så har jag matte prov imorgon... och ni vet ju hur mycket jag älskar matte! *host* 

Det hela kommer nog sluta med att jag rullar ut yoga matten, byter om till tränings kläder, blandar iordning lite yoghurt och kör styrka medans jag kikar på the walking dead...låter ganska skönt om jag ska vara ärlig!


Av Linnéa - 18 mars 2013 09:38

Hej, som den data nörden jag är så sitter jag på tredje våningen med datorn i högsta hugg (har hål timme)

Så nu har jag kikat runt lite på olika sidor och har hittat en några saker som jag kanske kommer att klicka hem

(klicka på bilderna för att komma till just den klänningen)

   


   

Av Linnéa - 18 mars 2013 09:25

Sommar eller vinter 
Chips eller popcorn 
CocaCola eller Pepsi 
Bada eller duscha 
Blond eller brunett 
Rosor eller tulpaner 
Äpple eller päron 
Ryggsäck eller väska 
Pizza eller sushi 
Bok eller skräckfilm 
London eller NewYork 
Choklad eller lakrits 
Balett eller Breakdance 
Ketchup eller senap 
Youtube eller Facebook 
Sneakers eller Klackar

 

snodde denna från EBBAS blogg

Av Linnéa - 17 mars 2013 20:02

Hej, idag har jag vart så duktig och delat ut reklam för gruppen... och det var nog det ända effektiva jag gjort idag.....

Aja förtillfället så kikar jag på the walking dead och om ni inte tittar på den serien så måste ni börja!

under tiden så har jag kollat igenom några gamla ritböcker från när jag gick i fyran och fick mig några härliag skratt!

Så nu bara för att se att jag har utväcklats så gjorde jag en draw it again.

Hade tyvärr glömt min pro markers hos pappa så bilden får klara sig utan färg så länge!

vad tycks?

   

Av Linnéa - 16 mars 2013 23:15

Hej, om några minuter så ska jag gå och möta upp Emma efter att hon har varit på konfirmation. Sen när vi väl kommer hem till mig så har jag bunkrat upp med chips, popcorn, trocadero, cola och en massa filmer!

Sen får vi väl se hur länge vi är vakna

Ska dela ut reklam imorhon vid lunch tiden så vi får nog inte vara vakna så galet länge....mihihihihi


Av Linnéa - 16 mars 2013 18:29

Hej, Träningen idag gick riktigt bra, jag började små träna lite på tumbling och jag hade inte det minsta ont i knäet!

Så just nu sitter jag i soffan och slappar lite framför youtube, ska snart kika lite på the walking dead och städa mitt helvette till rum. Min kära vän Emma kommer hem till mig efter en konfa träff som slutar halv tolv, så jag känner rent spontant att mitt rum bör se lite acceptabelt ut... Vi kommer förmodligen ha ett sorts film maraton eller så med en massa skräckfilmer! #hashtag gladtjej! Och om hon inte vill titta på skräckfilmer så tvingar jag henne  MOHAHAHA

•••••••••••

By the way så vill jag tacka er för över 8000 visningar på videon tjej problem! asså ni är helt ortoligt grymma!

tusen ta....fuck it! nu säger jag åttatusen tack från mig!


Av Linnéa - 15 mars 2013 22:23

hej, som ni vet så har mitt lilla lurv monster en tendens att ha små favorit ställen.. denna gången tog jag honom på bar gärning när han hunsade runt i min garderob! han brukar vara där inne och slänga runt lite med mina kläder, men jag har aldrig fått någon bra bild på honom...Men imorse fick jag det!

Av någon anledning så ska han alltod hoppa in i garderoben för att dra ut en grön stickad sjal... och när han väl dragit ut den så går han en halv meter med den och sedan släpper han det och sticker iväg någonstans!

haha lilla lurv-monster! 


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards