••L I N N È A••

Alla inlägg under mars 2012

Av Linnéa - 4 mars 2012 19:36

Hej, jag ville bara säga att jag ÄLSKAR Desigual!!!

men jag blir jätteledsen för att det är så DYRT!! ;_;

Fråga: vilken är din favorit butik????

    

Av Linnéa - 4 mars 2012 18:59

   

   

Av Linnéa - 2 mars 2012 11:41

Hej, jag har nyss lagt upp den första varan på Hard Candy!! 

klicka HÄR för att komma till webb shopen 
   


Av Linnéa - 2 mars 2012 10:09

Hej, just nu håller jag på att fixa till webb shop/shop blogg (eller vad man nu vill kalla det)

namnet blev Hard Candy eftersom det var ganska många som ville att den skulle heta det^^

HÄR är länken till webb shopen^^ 

   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards