••L I N N È A••

Alla inlägg under mars 2012

Av Linnéa - 7 mars 2012 21:35

dag 4 = Visa ditt rum

 

Av Linnéa - 6 mars 2012 21:16

Hwj, jag ville bara säga att det är 100 st som har frågat mig saker i fråge rutan!!!! : D

och det tänker jag fira med en Tävling!!! : 3

vinnaren kan vinna dessa örhängen från min webbshop! (ingen frakt eller något!)

det enda du behöver göra är att anmäla dig i det här inlägget och göra som det står här nedan:



1. anmäl dig i det här in lägget där du skriver ''JAG ÄR MED!''


2. länkar min Webb shop och min blogg på så många sidor som möjligt (ge länkar där du har länkat webb shopen och bloggen)(du skriver in länkarna i det här inlägget senare när du är klar)



3. den som har länkat webb shopen och bloggen på flest ställen vinner örhängerna! 


tävlingen avslutas den 10/3 (på lördag)

länk till min Webb shop
   

Av Linnéa - 6 mars 2012 21:11

Hej, idag har det varir en JÄTTEBRA träning! : D

delvis för att alla fick se varandra igen efter sportlovet och för att volterna funkade bra^^

 

Av Linnéa - 6 mars 2012 15:44

dag 3 = DAGENS OUTFIT

vet jag suger på att ta sånna bilder....

   

Av Linnéa - 5 mars 2012 21:32

Hej, nu har jag fixat ett par länkar i menyn så att ni kan hitta lättare till min youtube kanal,Day veiw,facebook & webbshop!

   

Av Linnéa - 5 mars 2012 20:34

dag 2 = en gammal och en ny bild

2009

2012

     

Av Linnéa - 4 mars 2012 20:19


dag  1= en bild från din förra sommar

       

Av Linnéa - 4 mars 2012 20:09

Hej, för första gången ska jag göra en sån här 5 dagars grej!!

så jag fick välja 5 st av dessa 24 st saker som jag ska blogga om i fem dagar^^

Dag 1: Din facebook profilbild med flest likes.

Dag 2: En bild på personen som vet mest om dig.

Dag 3: En viktig person i ditt liv.

Dag 4: En bild som visar hur du mådde förut.

Dag 5: Dagens outfit.

Dag 6: En låt som betyder mycket

Dag 7: Åtta bekännelser.

Dag 8: En bild på en tid du saknar.

Dag 9: En gammal och en ny bild på dig själv.

Dag 10: En bild från din förra sommar.

Dag 11: Bakrund på mobilen.

Dag 12: En puss eller kram bild med dig och någon annan.

Dag 13: Några favorit citat.

Dag 14: En bild du tycker visar kärlek.

Dag 15: En bild som får dig att le.

Dag 17: En bild på dig och någon vuxen person.

Dag 18: En bild på dig och någon i din familj.

Dag 19: Din mobiltelefon.

Dag 20: Bilder på ditt/dina favorit klädesplagg.

Dag 21: Något du önskar dig från tomten.

Dag 22: Din nuvarande profilbild på facebook.

Dag 23: Visa ditt rum.

Dag 24: En bild på dig från din förra julafton och en från iår.



så jag valde dessa ^^ 
En bild från din förra sommar.
 En gammal och en ny bild på dig själv.
 Dagens outfit.
Visa ditt rum.

En låt som betyder mycket för dig

 
hoppas ni ser fram emot det här lika mkt som jag gör!^^ 
    

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards