••L I N N È A••

Alla inlägg under mars 2012

Av Linnéa - 19 mars 2012 21:17

Hej, nu har jag fixat en ny header^^

   

Av Linnéa - 19 mars 2012 19:50

Hej, just nu sitter jag och kollar på en massa saker som jag ska beställa nästa tisdag

(jag får månads peng då) när jag fått hem de här då kommer jag fixa naglarna som sjutton! XD

   

så här ser mina naglar ut för tillfället^^       
fråga: tycker du om att fixa naglarna?? : )

   


Av Linnéa - 19 mars 2012 08:55

 

Av Linnéa - 18 mars 2012 19:28

Hej, jag ville bara meddela att det är den sista dagen som ni kan vara med i min frågestund/tävling!

så ni får lov att fråga lite frågor om ni vill ha en länkning i två veckor^^

länk finns HÄR
 


Av Linnéa - 18 mars 2012 15:45

Hej, imorse gick jag ut och fotade lite^^      

   

Av Linnéa - 17 mars 2012 22:14

Hej, här kommer lite bilder från Sofias och Amandas Savann fest^^

   

och sen har jag en massa andra bilder som jag inte orkar ladda upp XD

   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards