••L I N N È A••

Alla inlägg under mars 2012

Av Linnéa - 27 mars 2012 15:40

Hej, har precis lyssnat klart min ljudbok *snyft* och sitter och väntar på att glassen som jag gjort ska frysa........(det tar några timmar, har redan väntat tre....)

och jag kan inte göra klart min skoluppgift eftersom att jag behöver en bild på glassen! X(

(min uppgift är att baka och glassen är dagens uppgift)

Inget nytt uppdateras på varken youtube, facebook, bloggar eller på DV! :O


funderar på att sätta mig och läsa........


Fråga: har du också känt så här någon gång????

   

Av Linnéa - 27 mars 2012 08:00

 

Av Linnéa - 26 mars 2012 22:40

Hej, fixade nyss mina naglar och det blev Pokémon naglar!^^

   

?!HISS / DISS!?
   


Av Linnéa - 26 mars 2012 20:13

Hej, i lördags så ritade jag lite och så här blev det^^

vad tycker ni???! : D

   

Av Linnéa - 26 mars 2012 14:28


Hej, i lördags tog jag några vår bilder!^^
     

   

Av Linnéa - 25 mars 2012 13:12

Hej, idag har jag försökt bakat makroner (sjukt svårt  ) och jag har även haft öppet hus med mina småttis gymnaster!^^ 
senare idag ska jag gå på bio med min kusin! vi ska se Hunger games som verkar JÄTTEBRA!

och sen ska jag nog vara med Emma^^ 

   


Av Linnéa - 24 mars 2012 17:19

Hej, idag har det varir en jättebra dag (än så länge) jag har tränat och vi har besökt Spher, Malin och lilla Smilla!

jag ska nog snart göra en till speedpaint! : D

men funderar skarpt på vad jag ska rita : /

aja kommer nog på ngt!: D

See you later aligator!  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards