••L I N N È A••

Alla inlägg under april 2012

Av Linnéa - 4 april 2012 23:15

Hej, så här såg det ut innan våran träning med småttisarna!^^

     

Hehe vi hade en liten ''påsk special'' såååååååå:

Jag var påsktjärring   

Tove var Hare
och Siri var kyckling!^^ 
   




Av Linnéa - 3 april 2012 17:31

Hej, nu ska jag ta och mumsa i mig något lite snabbt sen dra på träning med mina underbara gympa kompisar! :')<3

Fråga: vad tränar du för något???

   

Av Linnéa - 3 april 2012 14:56

Hej, här kommer lite bilder som jag har ritat på sistånde ^^

           En bild på Bebba^^

själv portrett

söt sak^^

      

Av Linnéa - 3 april 2012 12:49

Hej, jag har nyss tittat på en SKITBRA film!^^ den heter The woman in black

(jag kan meddela att det är en skräckfilm)

Den är en aning läskig men riktigt, riktigt, riktigt bra!

det handlar om en kvinna vars son drunknade i ett träsk, kvinnan anklagar adoptiv mamman för att inte ha räddat honom, efter ett tag begår kvinnan självmord och hemsöker en by och sitt gammlahus.


och nu tänker inte jag säga mer >.<

   

   

Av Linnéa - 3 april 2012 07:59

Hej, jag kollade nyss på ett youtube klipp som jag hade kommenterat igår och kolla vad många thumbsup!O.o

 
det pinsamma är att jag stavade fel på mode -.-"

det skulle stå: NIGHTMARE MOOOODE!

    


Av Linnéa - 3 april 2012 07:09

Hej, ville börja dagen med att säga grattis till pappa som blev 40 idag!^^

Han fick en verktygs låda av oss som var fylld med verktyg, chokladbjörnar, havregryn, havreflarn och havre flingor! (min pappa tycker om havregryn)

     

Av Linnéa - 2 april 2012 22:15

Hej, tidigare idag tog jag och Siri några coola bilder i Djäkneberget^^ Vi hade totalt 51 bilder men

jag orkade inte ladda upp alla XD Siris blogg
                                     
   

     


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards