••L I N N È A••

Alla inlägg under april 2012

Av Linnéa - 27 april 2012 08:13

Hej, igår ritade jag den här^^

 
you know....... bara för att leka lite med plattan X)

   


Av Linnéa - 26 april 2012 15:21

Hej, idag på slöjden sydde jag klart min magtröja med djup rygg! : D


är sjukt nöjd med den, särskilt när det gick så fort och enkelt att göra den^^ 
så här blev den! ; )    
tycks???? : D

Fråga: tycker du också att det är kul att sy??

   


Av Linnéa - 25 april 2012 20:39

Hej, idag hade vi en JÄTTEBRA fristående träning! : D vi körde igenom allt ordentligt, gick igenom små detaljer, övade på sträckningar och gissa vad mer vi mer gjorde!................... vi blev klara med friståendet! : D *Lycka*  nu är det bara att tragla allt finslipa detaljer sen kommer vi vara absolut perfekta! (iaf i mina ögon^^)

aja det var allt för idag (/°.°)/

 

Av Linnéa - 25 april 2012 16:58

Hej, ritade den här nyss ganska nöjd eftersom att jag inte ritat på ritplattan på typ två månader^^

(klicka på den för bättre skärpa)

tycks^^

   

Av Linnéa - 25 april 2012 07:36

Hej, här är en genom körning för tävlingen på tumbling^^

(jag är den med grönt linne)   


Av Linnéa - 24 april 2012 21:57

Hej, som ni för modligen upptäckt så var de två senaste inläggen en blogg rape av min käre fd kompanjon Siri >.<

Aja idag hade vi sista träningen inför tävlingen!! : D (sjukt taggad!!)

varven som vi kör ser SKITBRA ut och nu har vi även fått thigtsen till våran dräkt!! : D

Jag kommer att ta en massa bilder och sånt under tävlingen så ni får se hur det ser ut ''backstage'' (det är inte så mkt att se..... men i alla fall!)

aja här är en bild på hur våran tävlings dräkt ser ut! 

Snyggt va!!!? ; )

     

Av Linnéa - 23 april 2012 21:29

Hej allihopa jag ville bara hälsa en sak till allihopa men särskilt till linnea att det inte är så smart att lämna sin inloggade blogg hemma hos mig! Och inte minst lämna sin facebook inloggad! MOHAHAHAHAAAHH!!!!



JAja min blogg heter iallafall nailbyyou.bloggplatsen.se så titta gärna in!!



// Siri! <3

Av Linnéa - 23 april 2012 21:14

Hej hej allihopa! Idag har jag varit med Siri och vi har nördat tv spel och studsat studsmatta! Då lärde sig Siri att hoppa på mage! Jätteduktig!

Idag har jag även varit på stan och kollat på hårmojjar! NI vet sånna där donuts!

Idag i skolan hade vi orgentering i rocklunda skogen! Jobbigt men roligt!


Jaja det var väl allt för idag! 



Néa    

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards