••L I N N È A••

Alla inlägg under april 2012

Av Linnéa - 12 april 2012 19:06

Hej, just nu håller jag på att ladda upp en minecraft video!^^ där jag visar en arena som faildade TOTALT!

   

Av Linnéa - 12 april 2012 08:10

Hej, jag hittade nys den här skit bra låten! : D

 

Av Linnéa - 11 april 2012 21:13

Hej, idag känner jag mig jätteduktig eftersom att jag tränat cirka 4 timmar idag! : D

jag drog till hallen cirka en timme innan jag skulle träna mina, Siris och Toves småttisar^^

sedan hade vi träning med småttisarna i en timme och sen hade vi fristående träning i två timmar!: D


Sund tjej?? Jajamen! : D

 

Av Linnéa - 10 april 2012 16:08

Hej, just nu sitter jag och dricker varm choklad och försöker rita två stycken som kysser varandra!^^   
   


Av Linnéa - 10 april 2012 07:44

GUD! kolla på den här lilla pojken!!!! han är så söt! XD

 

Av Linnéa - 10 april 2012 07:20

Jag blev taggad av cupcakeeater på ett sånt här "Tag Game"
~~Rules~~
1. Each person must post eleven things about themselves on their blog
2. Answer the questions the tagger has set for you plus create eleven questions for the people you tag to answer
3. Choose eleven people and link them in your post
4. Go to their page and tell them
5. No tag backs
6. You legitimately have to tag

1: Vad är 3 saker du inte kan gå hemifrån utan?~
svar: min mobil, mina nycklar och mina skor ^^

2: Om det bara kunde finnas du och en människa
till på jorden, vem skulle den människan vara då?~
svar: det skulle nog vara någon i min familj för jag älskar min familj mer än mina vänner  

3: Hur många gånger har du letat efter saker,
som har varit precis framför dig?~ >u<
svar:OOOOOÄNDLIGT många gånger! 

4: Favorit hemsida / blogg?~
svar: får man säga youtube??? för jag är typ kär i det °^° 

5: Spelar du något instrument och är du enligt dig
själv, bra på det?~
svar: jag försöker att lära mig spela keyboard....... fast enligt mig så suger jag på det! Xp

6: Vilken låt börjar du skratta av?~

svar: Chubby cuppy cake


7: Säg tre saker du är rädd för!~

svar: att göra någon riktigt illa, STORA spindlar! O.o och för mördare 

8: Vem är din absolut största idol?~

svar: jag har nog faktiskt ingen :p

9: Om du bara fick äta en enda maträtt i resten av ditt liv,
vad skulle det vara då?~

svar: stuvade makaroner och köttbullar! jag älskar det! ^^

10: Gillar du pinginver?~

svar: Jag älskar pingviner!!! : D

11: Har du någonsin gjort något riktigt pinsamt, och
isåfall, vad var det?~

svar: tyvärr så kommer jag inte på något just nu..... så antingen så har jag glömt det eller så har jag förträngt det!
 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards