••L I N N È A••

Alla inlägg under april 2012

Av Linnéa - 9 april 2012 16:52

Hej, jag hittade nyss den här videon på mig och min brorsa från 2009! : O

Jaaaaaa..... det var jag som dansade min trupps förra fristående i början! 

Aja lite kul att se hur man utväcklas!!

   

Av Linnéa - 9 april 2012 10:35

Hej, det här är sista dagen på mitt lov (snyft) och jag sitter och gör lite skol uppgifter som måste vara klara till imorgon -.- 

när jag är klar med dem så ska jag nog antingen sätta mig och rita en stund, göra lite fimo figurer eller sätta mig och läsa.......

aja jag kommer på något^^

 

Av Linnéa - 8 april 2012 00:04

Hej, jag ritade klart den här bilden för någon timme sen och nu ska ni få se något coolt!

så här såg den ut INNAN jag bestämmde mig för att förbättra den....

hmmmmmm jaa.... förbättrad blev den! : D

         

Av Linnéa - 7 april 2012 23:59

Hej, jag skulle egentligen lagt upp de här bilderna runt 3 tiden idag men som jag brukar säga ''Bättre sent än aldrig!''

aja så här såg det ut när jag invigde dem!^^      
Fråga: hur inviger du dina nya grejor??

   


Av Linnéa - 7 april 2012 14:35

Hej, nu är påsk utmaningen in filmad och hålle rpå att redigeras!

utmaningen blev att jag skulle äta 10 st every flavour beans (det är seriöst alla smaker!)

men videon vart väääääääldigt lång (cirka 10 minuter) så jag undrar om det är okej om ni bara får se när jag äter 5 st?? (det var de 5 första som äckligast )

    

 

Av Linnéa - 7 april 2012 09:39

Hej, just nu sitter jag med en STOOOR kopp te och ett halvt upp ätet äpple och planerar vad jag ska baka för något ^^ jag tror det blir cookie monster cupcakes men är inte riktigt säker :p

   

Av Linnéa - 6 april 2012 23:45

Hej, nu tänkte jag avsluta den här låååångfredagen med fem sanningar


1. jag tycker kossor är extremt söta!

2. Jag älskar styrke träning

3. Jag tycker om att titta på skräckfilmer

4. När jag var liten trodde jag att jag kunde beställa en riktig drake! X)

5. Jag hatar marsipan 

 


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards