••L I N N È A••

Alla inlägg under april 2012

Av Linnéa - 6 april 2012 23:16

Hej, idag har jag tagit det relativt lugnt ^^

på eftermiddagen drog vi till farmor och Ola och firade påsk med dem och med min moster, hennes man och min lilla kusin^^

 




Av Linnéa - 6 april 2012 11:24

Kanel eller bönor??

 

Av Linnéa - 6 april 2012 00:27

Hej, nu har Bebba fixat en underbar header till mig  

tack så JÄTTEMKT för den!<3


      

Av Linnéa - 5 april 2012 22:09

Hej, idag var jag med bästa Bebba och vi tog en MASSA underbara foton uppe i djäkneberget^^

                                     

 

Av Linnéa - 5 april 2012 10:34

Hej, nu kommer ''några steg för att le'' som jag hittade på när jag var ganska ledsen.

du behöver: 

en korg / väska 

frukt (valfri)

saft / dricka

choklad / godis

din favorit bok / serietidning

och ditt favorit ställe kan vara: Soffan, skogen eller ditt rum mm.

och nu ska du bara njuta av alla grejor som du har med dig (jag kan lova att det känns skönt)

Ps. det är jättebra grej att ge till sin kompis!

   

Av Linnéa - 5 april 2012 01:34

Natti natti, nu ska jag ta och sova lite, sen imorgon ska jag va med Ebba ^^

kommer bli skitkul! : D

vi kommer nog fota, prata och ha det allmänt kul!^^

och innan jag ska vara med henne ska jag göra en grej som jag kallar för ''några steg för att le''

och det kommer jag inte berätta vad det är fören imorgon ;)


sleep thigt don't let the bedbugs bite  
   


Av Linnéa - 5 april 2012 00:55

   

Av Linnéa - 4 april 2012 23:27

Hej, just nu sitter jag och väntar på att mamma ska bli klar i dushen så att hon kan hjälpa mig med tvätten efter som att jag lyckades låsa tvättmaskinen när den tvättat klart (jag stod och försökte bända upp luckan). Så jag satte på en sköjling som bara skulle ta 12 minuter tills den var klar, det ända problemet är att kläderna kommer vara dyngsura.......


Så min fråga är......... ska man kanske satsa på en karriär som hemmafru? 

     

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards