••L I N N È A••

Alla inlägg under april 2012

Av Linnéa - 23 april 2012 21:12

Hej, just nu sitter jag här med ett berg med pannkakor, ett glas med mjölk, two and a half men, ny in köpta hår grejor och nyss haft en bra dag med Siri^^!

   

Av Linnéa - 23 april 2012 12:31

Hej, snart så ska vi ha orintering och fys (ska bli jättekul! : D) jag ska köra ganska mycket axlar, rygg och mage på fysen^^ 

sen när jag kommer hem ska jag gå ner på stan och köpa en hår donut åt en kompis^^

 



Av Linnéa - 21 april 2012 23:06

Hej, idag har pappa haft ett 40 års ''kalas'', som bestod av trevligt sällskap, god mat. ännu godare fika oc en MASSA spring och lek med min 2 åriga kusin som nyss lärt sig mitt namn! : D

Eller jaaa.... hon säger Néa till mig, Mea till min brorsa som heter Emil och Lea till min mamma som heter Lena (hon gör det enkelt för sig! XD)

 

visst är hon SÖÖÖT!  

       

Av Linnéa - 21 april 2012 22:52

Hej, som ni vet så var jag och Siri ute på cover the night igår kväll och vi tog några kort på det som vi satte upp: )    

och några bilder från träningen^^  

jag har även en video på när vi kör våra tävlings varv på tumbling, ska jag ladda upp den???

     

Av Linnéa - 20 april 2012 19:09

 

Av Linnéa - 19 april 2012 07:37

Hej, det här är det jag har på mig idag^^

tröja: köpt i USA från Ron Jons

shorts: USA

tights: H&M




Och jag har bara sättit upp håret i en bulle^^
   

Av Linnéa - 18 april 2012 21:29

Börja med att sätta upp håret i en toffs och sparar en del av luggen

sedan tupperar du den så mycket att du knappt ser snodden (valfritt)

sedan tar du håret och formar det till ett O med en prick i (som en donut kan man säga)

   

nu flätar du luggen uppåt mot bullen och fixar till bullen så som du vill ha den.  
 du kan eventuellt behöva lägga till några snoddar för att den ska sitta ordentligt annars är du klar!

Fråga: var det ett bra tips???

      



  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards