••L I N N È A••

Alla inlägg under juni 2012

Av Linnéa - 24 juni 2012 13:31

Hej, jag och mina underbara vänner Tove, Sofia, Siri & Ebba kom på en super härlig idé här om dagen........ Vi ska göra en kalender! En kalender med bilder på oss i den! så om några dagar ska vi sammlas alla fem och då ska vi fota bilder till kalendern och sen ska vi lägga in dem på en hemsida och sedan beställa hem fem exemplar! : D

 

 

Av Linnéa - 24 juni 2012 12:29

Hej, nu har jag äntligen hittat ett eget sett att rita vargar på! : D så nu har jag ritat två stycken karaktärer som ni förmodligen känner igen från mina animeringar och de är Tsuke och Mumbly.... jag kommer nog att rita alla karaktärer som är: Kawai, Paddy, Coockie, Toudji, Tsuke och Mumbly (jag)

 

Tsukes färg blev typ ceris på bilden fast den ska egentligen vara i den här färgen -->   

(och den hade inte jag -.-)

    

 

Av Linnéa - 23 juni 2012 17:33

      

 

fråga: vad gjorde du på midsommar??

 

Av Linnéa - 23 juni 2012 16:31

I'M BACK!!!! 

Hej, nu är jag hemma från min mormor^^  det var jätte härligt i deras stuga! vi spelade kubb, spelade plump och åt en massa god mat och sen sov vi över där  

just nu tittar jag på ett program där det är folk som är beronde av att sammla pengar.....t.e.x en av killarna skiter i att köpa kött utan letar reda på överkörda djur och äter dem istället  


(jag kommer att lägga upp bilder som jag tog där borta senare idag)
   

Av Linnéa - 22 juni 2012 12:07

Hej, snart ska jag åka till mormors stuga och fira midsommar! : D ska bli superhärligt! jag har gjort en liten video där jag visar några bilder som jag gjort!

 

ha en bra midsommar<3


 

Av Linnéa - 22 juni 2012 08:34

Hej, jag är tyvärr tvungen att meddela att jag har svin ont i min hals : C efter att jag kom hem från jobbet igår hade jag redan lite ont i halsen sen sommnade jag i soffan och när jag vaknade lät det inte vackert : C 

 

Om jag blir sjuk nu kommer jag bli galen för jag har inte vart sjuk på över ett år och då ska man såklart bli sjuk på sommarlovet! : O

 

Av Linnéa - 21 juni 2012 15:48

Hej, nu måte jag faktiskt säga att jag varit duktig! jag har jobbat på ett gympa läger i fyradagar ocg det har varit super kul! det ända som inte är så kul är att jag fått ont i min hals för att jag har ropat på en massa barn att T.e.x inte äta på tumbling golvet och att sitta på läktaren..... but well well : )

så nu sitter jag invirad i en filt och tittar på youtube ^^  *MYS*

 

Av Linnéa - 20 juni 2012 22:50

Hej, just nu sitter jag och tittar på en film som heter linje 1 2 3 kapad och den är så AWSOME! man blir dessvärre lite stressad av den men det gör inget^^

så idag har jag varit på sommar jobbet och imorgon är det mina sista arbetsdag och då har jag tjänat ihop 1400:- !!! : D 

 

för ett litet tag sen satt jag med en varm kopp te och en toast och jag måste välsigna toast maskinen och vatten kokaren för de gör mitt liv så mycket lättare <3  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards