••L I N N È A••

Alla inlägg under juni 2012

Av Linnéa - 5 juni 2012 15:46

Hej, för ett tag sen slutade jag skolan och det är verkligen superskönt för det är ju en röddag imorgon så då slipper vi gå till skolan! så jag ska ta och sova över hos min kompis Emma och vi ska titta på film och ta det lite lugnt: )

tyvärr så kan jag inte träna idag för att jag har för ont i magen från piercingen men jag tror jag kan köra lite på lördag i alla fall! : D 

aja ni får ha det super härligt så syns vi ^^ 


justja jag ska nog fixa en video till frågestunden i imorgon! : D

 

Av Linnéa - 4 juni 2012 20:17

Hej, ville bara berätta för er att ni kan beställa signaturer här på min blogg!

om ni kollar ovanför frågerutan så får ni informationen^^ 

   

Av Linnéa - 4 juni 2012 20:11

Hej, nu var jag tvungen att prova nagellacket från förra inlägget på mina naglar och jag ÄSKAR DET! : D

   

Av Linnéa - 4 juni 2012 18:46

Hoppas ni förstod : )

   

Av Linnéa - 4 juni 2012 17:56

Hej, nu har jag precis varit på stan med Tove^^ vi kollade på kläder mumsade glass och jag investerarade även in en ny promarker! : D Vi har även vart på bibloteket och lånat en ny ljudbok och jag har faktiskt också köpt en låda med axotiska frysta frukter!

Mums*

   

Av Linnéa - 3 juni 2012 21:33

Hej, nu tänkte jag att ni kunde få se en bild på hur min navel piercing blev! : D

jag vart sjukt nöjd med den^^

 

och för er som undrar.... gjorde det ont??? : O

svar: det gjorde inte ont men det var inte direkt skönt : /

   

Av Linnéa - 3 juni 2012 00:27

Hej, nu vill jag bara säga att det är sista chansen att vara med i frågestunden!

för klockan 16:00 idag avslutas frågestunden vilket betyder att du inte kommer kunna vinna någon länkning eller signatur!

länk till frågestunden finns HÄR

lycka till : )

 



Av Linnéa - 2 juni 2012 20:57

Hej, när jag stod och skalade potatis för en liten stund sen fick jag heltplötsligt för mig att göra ett hjärta i en av dem och sen ledde det ena till det andra  

 

     

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards