••L I N N È A••

Alla inlägg under juni 2012

Av Linnéa - 19 juni 2012 21:29

N Y  H E A D E R


Av Linnéa - 19 juni 2012 20:09

Hej, just nu är min kusse här och han kommer att sova över till imorgon : D

han är verkligen super härlig!

aja tänkte visa er en bild som jag redigerade lite snabbt

 

You Only Live Once = Y O L O

 

 

Av Linnéa - 18 juni 2012 21:26

Hej, nu har jag ändrat design på mina youtube kanaler papperzize och LillensLinnea

   

så mina nya profil bilder ser ut så här  


vad tycks??
   

Av Linnéa - 18 juni 2012 20:07

Hej, Jag kan tyvärr inte göra signaturer just nu för det programmet jag använder har slutat funka så det kommer att ta ett tag innan ni får dem :(

 

Av Linnéa - 17 juni 2012 19:04

YES!!!! jag har förmodligen fått ett sommar jobb som tränare i VGF för typ en vecka!!!!! : D 

ska bli super kul!

fråga: ska du också sommar jobba? vart i så fall?

 

Av Linnéa - 17 juni 2012 08:24

Hej, just nu extrem regnar det ute så jag har satt på lite musik och städar mitt rum så att det ska se acceptabelt ut : )

men nu kom peppis och är yber musig så vi får väl se hur det går med städningen ; )

 

Av Linnéa - 16 juni 2012 19:29

Hej, här är en liten bild på hur det ser ut på min lilla ''arbets bänk''

  Hehehehe
   


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards