••L I N N È A••

Alla inlägg under juni 2012

Av Linnéa - 11 juni 2012 20:45

Hej, för som inte visste det så tycker jag faktiskt väldigt mycket om spel..... asså då snackar jag Amnesia, Minecraft, Supermario, Happy wheels, Skyrim..... mm 

och jag tycker att det är EXTREMT kul att rita karaktärer ur såna spel i min egna stil!

så den här veckan ska jag rita bilder som är inspirerade av spel^^

det låter väl ganska kul! : D


Fråga: vad tycker du om idéen?

 

Av Linnéa - 11 juni 2012 17:27

Hej, just nu är det svin varmt ute och solenskiner och vad gör jag? Jo jag sitter inne i mitt rum, framför datorn, en filt runt om mig som en kokong och har det riktigt riktigt tråkigt!

är det något fel på mig!? för det här känns inte bra! : (

aja ha det bra!<3

     

Av Linnéa - 10 juni 2012 20:42

Hej, jag tog lite skärmdumpar medans jag ritade bilden och så här ser det ut från början till slut^^

     

Någon som vet vem det är???

    

Av Linnéa - 10 juni 2012 19:27

Hej, nu håller jag på att rita en bild på datorn och så här ser det ut just nu : p

Jag ritar en känd youtuber (inte bästa jag ritat direkt)

kan ni gissa vem det är??? XD

     

Av Linnéa - 10 juni 2012 12:32

Hej, tänkte ta och visa er den här frisyren som jag gjorde på min kompis Sofia, jag har ju inte särskilt långt hår så hon och mina andra kompisar råkar ofta ut för att jag fifflar lite med deras hår^^ och så här blev det^^

   

Av Linnéa - 10 juni 2012 12:27

Hej, nu är jag hemma från ett suuuuuuper härligt läger! vi hade seriöst skitkul! : D

jag hade med mig min kamera och det blev typ 300 bilder : O

så nu har jag klippt ihop allt till en video och ska snart ladda upp den på youtube!^^ 

   

Av Linnéa - 9 juni 2012 09:27

Hej, nu ska jag dra iväg på träning sen efter den ska vi (jag och min gympa grupp) åka till Köping där en av våra tränare bor och ha det allmänt härligt! : D vi ska även sova över där så jag kommer tyvärr inte kunna blogga något : / men jag har med mig min kamera så kommer jag att fixa ihop allt till en video eller något sånt sen! ;)<3

ni får ha det bra så länge!

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards