••L I N N È A••

Alla inlägg under juni 2012

Av Linnéa - 8 juni 2012 22:01

Hej, nu ska jag ta och titta på film med min pappa^^ sen ska jag ta och packa ihop lite grejer till morgondagens läger sen ska jag ta och sova^^


 

 

kolla skillnaden! : O

   

Av Linnéa - 7 juni 2012 21:54

Hej, just nu sitter jag här med en super varm kopp med choklad chai te, ett papper och en penna  och med musik på datorn!^^*mys*

 

Av Linnéa - 7 juni 2012 21:25

Hej, nu får ni en liten WIP (work in progress) på det som jag ritar just nu! : D

hon är baserad på en bok som jag läser just nu^^  

   

Av Linnéa - 7 juni 2012 16:10

ÄNTLIGEN är jag klar med att redigera den sista videon med frågorna!!!!!!!!! :*O det tog över TRE TIMMAR!!!!!!! men nu är den klar för att laddas upp på youtube! (så fort den blir en uppladningsbar fil)

alla ni som ställt frågorna kommer att få sina länkningar mm imorgon eller på lördag så don't worry jag har allt under kontroll!

     

Av Linnéa - 6 juni 2012 20:42

Hej, just nu håller jag på att ladda upp videon med en del av svaren^^

det kommer nog att bli ett par parter så slipper ni en video på 20 minuter : )

 

Av Linnéa - 6 juni 2012 15:09

Hej, nu ska jag sätta mig och redigera videon där jag svarat på ala era 378 frågor! : O

kommer nog ta ett tag eftersom att det tog en timme att filma in allt!

aja allt för er!<3

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards