••L I N N È A••

Alla inlägg under juni 2012

Av Linnéa - 16 juni 2012 16:08

Hej, det här är dagens lilla projekt! : D jag målar pikatchu på en trälåda som jag köpt på panduro^^

   

Av Linnéa - 15 juni 2012 21:05

Hej, jag tänker bara säga en sak 


S O M M A R L O V

 

Av Linnéa - 14 juni 2012 17:48

HEj, nu har jag provat rita något som jag aldrig någonsin har ritat förut! : O

vad tycks??? : D

   

Av Linnéa - 14 juni 2012 15:35

Hej, idag har jag vart ner på panduro och investerat in nya promarkers! : D  
så nu ser min promarker samling ut så här

*Lycka*

    


Av Linnéa - 14 juni 2012 07:49

Hej, idag är det typ den sista dagen med klassen innan sommarlovet så då ska vi göra rent klass rummet och våra skåp men man får inte glömma bort det som är mest important i det hela!

idag får vi ta med oss massa goda saker! : D så jag har bakat muffins, min kompis har bakat kärleksmums och en daimtårta, någon ska ta med bullar och någon ska ta med donuts! : D

Så jag måste ju säga att det här blir vardagslyx på hög nivå! : D

 

Av Linnéa - 14 juni 2012 07:46

Hej, som ni vet så skulle ju jag rita en bild per dag...........och det gick ju jättebra! jag ligger ungefär två och en halv bild efter just nu -.- men så får det vara ibland! så just nu håller jag på att rita en bild som är inspirerad av supermario! *YAY*

så ni får hålla ögonen öppna efter den^^

   

Av Linnéa - 13 juni 2012 20:28

Hej, jag har precis varit på IKEA med pappa och köpt dörrar till min garderob! *score*

Och jag måste faktiskt säga att jag måste bli mer effektiv!

För innan vi skulle åka hade jag tänkt att: Baka och att rita två bilder

fråga: hur svårt kan det vara?

svar: tydligen väldigt svårt.

Det jag hann med var att baka.........(I'm so effectiv!)

My love to the mjöl

    

Av Linnéa - 11 juni 2012 21:06

Dag ett : Amnesia

   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards