••L I N N È A••

Alla inlägg under juli 2013

Av Linnéa - 2 juli 2013 21:25

Hej, idag så har det varit en jättehärlig dag! Jag sov ut ordentligt imorse och då kollade jag även klart på the last oh us serien som pewds lirade för bara några dagar sen. Sen vid ett tiden så träffade jag Fanny som jag inte sett på jätteläääänge så det var riktigt kul! Vi strösade runt på stan och sedan så kollade vi på dark skies.

Sen halv sex så drog jag till träningen och det gick faktiskt också relativt bra...Bortsett från att jag och min tränare trodde att jag skruvade åt fel håll ett tag... Vilket gav mig en mini släng av panik, men det visade sig sedan att det inte var så!

#tur

Så nu ska jag vandra ner till konsum och köpa lite tomatsoppa till mig och min sjukbror!

Seeya!

 

Av Linnéa - 2 juli 2013 01:36

 

Allmänt · Foto · Hair · Pepp · slapp
Av Linnéa - 1 juli 2013 19:26

Hej, ville bara visa dessa underbara bilder som jag in av mina underbara tittare/läsare!

[Bild]

[Bild]

Av Linnéa - 1 juli 2013 14:17

Ska dra och åka gokart nu?

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards