••L I N N È A••

Alla inlägg under juli 2013

Av Linnéa - 20 juli 2013 21:40

Hej, som ni redan vet så har jag en foto-vägg hemma hos min mamma och den är ju faktiskt klar nu!

så jag tänkte att ni kanske hade lust att se den :D

Själv tycker jag att den blev jättebra och jag är jättenöjd över ALLA timmar jag spenderat med att sätta upp alla bilder.

Och bara för att bespara er tid på att fråga hur många bilder det är så har jag INGEN aning XD

Vad tycks? 


Av Linnéa - 20 juli 2013 11:12

Just nu känner jag mig så duktig!

Jag älskar att sova just nu, det är jätteskönt, men när jag går i skolan så tycker jag inte riiiktigt om att sova eftersom att jag tycker jag slänger bort tid då jag skulle kunna ha pluggat bättre till ett prov (jag vet asdumt!)

Så nu har jag sovit ikapp ordentligt!

Och sen känner jag mig också duktig för att jag gick upp klockan tio, slängde på mig tränings kläder och gick ut och sprang lite intervaller och körde även styrkepappret som min tränare gjort. #duktig

Så nu ska jag nog stå i plankan ett tag och sen ta en dusch! :D

bild från 2010


Av Linnéa - 19 juli 2013 22:57

Ja, jag vet att rubriken inte är den bästa men jag kan nog inte beskriva mig själv på ett annat sett just nu! :D

Igår så sov jag ju som sagt över hos min lilla Carl och jag hade det jätteroligt!

Vi cyklade, spelade black ops samt assasins creed, gick ut och gick, kollade på tre filmer och pratade en massa.

Sen vid lunch tiden så mötte jag upp min lilla syster Ebbo och vi två cyklade till stan och spatserade runt där ett tag innan vi gick hem till mig och kollade på über gamla bilder på oss! 

Både Ebba och jag dog lite smått över hur man såg ut för sisådär tre år sedan XD

Sen var hon tvungen att dra vid sju tiden och då satte jag igång med att fylla min vägg med fler bilder!

and guess what... Jag är klar med väggen! :D

så det är nog det jag har gjort idag, ska kolla på film med Emil och Pappa nu!

   

Av Linnéa - 18 juli 2013 14:28

Hej, Som ni ser på rubriken så kommer jag att sova över hos någon... och denna någon är min dumskalle (Carl)

Sååå det betyder att det inte kommer att bli fattigt med inlägg idag... men jag tror att ni klarar er utan mig en dag! ;)

Så nu ska jag cykla till konsum och posta ett brev till vinnaren av min fan-art tävling,

sen ska jag nog packa min väska eller något sånt.

Hoppas ni får en grym dag så hörs vi imorgon! 

 

Av Linnéa - 17 juli 2013 22:54

Hej, jag har känt att mina senatse inlägg har varit gaaaaanska torra.. så jag tänkte att ni är ju så sjukt kreativa såååå vad tycker ni att nästa inlägg ska handla om? :D


Av Linnéa - 17 juli 2013 21:22

Hej, nu tänkte jag lite snabbt berätta vad jag gjort idag.

Jag gick upp vid nio tiden och fixade mig lite, sen vid tio tiden så började jag att spela in videon till imorgon och den ska jag även redigera senare ikväll. Sen vi två tiden så träffade jag min Carli! :D

Så vi var med varandra fram till klockan sex. Sen när han dratt så har jag i princip bara suttit och läst! #liv

Så japp det är det jag gjort idag...

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards