••L I N N È A••

Alla inlägg under juli 2013

Av Linnéa - 16 juli 2013 23:27

 

     

Av Linnéa - 16 juli 2013 23:13

ÅÅÅÅH äntligen så har jag kommit in i en bok som jag lånat av Emma!

Den heter cirkeln och är otroligt bra... sååå efter jag skrivit detta inlägg så kommer jag nog att fortsätta med läsningen^_^ 

aja tänkte bara visa en bild på vart jag sitter och läser den mesta tiden.

 

Av Linnéa - 16 juli 2013 21:43

Så japp, nu är jag 140 kr närmre en ny kamera!

Som ni kanske märkt så sitter jag barnvakt lite då och då vilket är ett jättebra sett att tjäna pengar på, sen så är det också ganska kul.

Så nu har jag precis kommit hem och jag är vrålhungrig (har inte käkat middag än), sen efter att pappa och jag käkat ska jag antingen städa mitt rum eller kika på en film...hmmm

 

Av Linnéa - 16 juli 2013 16:00

Känner mig jätte duktig nu! 

Tidigare idag så sprang jag och min Carl 5km vilket inte var ett dugg jobbigt för honom med ASJOBBIGT för mig.

Men nu känner jag mig duktig och glad...Dock känner jag inte att jag vill springa 5km igen...av den enkla anledningen att jag är en lat j*vel...hehe

Aja nu ska jag fika lite med min pappo så vi hörs!

Av Linnéa - 16 juli 2013 00:49

Hej, vid halvtolv tiden fick jag lust att träna lite på min kondition och ja jag sprang i kanske tio minuter en kvart sen snackade jag med Carl i 40 minuter...HEHE så gick det med den konditions träningen!.. Men jag körde lite efter att jag snackat med Carl så jag känner mig liiiiite duktig ändå ^_^

aja nu ska jag sova natti natti!


Av Linnéa - 15 juli 2013 16:35

Hej, idag  har jag egentligen inte gjort så mycket idag förutom att sova, stöcka ner mitt rum, plockat ur diskmaskinen, lyssnat på musik och träffat Estelle i ett par timmar! :D

Det var jättekul att träffa Estlle även fast det bara vart i typ tre timmar, vi var nere i vasaparken

(eftersom att vi är duktiga och är utomhus!), Aja hon tog med sig sin kamera och tog nåååågra relativt skumma kort på mig och sen filmade iv lite när vi var som skummast XD

Aja nu ska jag lyssna på mer musik och förmodligen läsa lite!

       

Bilder från December <3

Av Linnéa - 15 juli 2013 16:02

De flesta tycker inte om min musik, men några gör det... Så jag tänkte ta fram några låtar som jag halvt drogar just nu! :D



pierce the viel, the wombats & urban cone

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards