••L I N N È A••

Alla inlägg under november 2011

Av Linnéa - 16 november 2011 14:50

 Gud vilken skööön! XD

 

Av Linnéa - 15 november 2011 17:23

Hej, just nu sitter jag och irriterar mig på min dator som inte vill ladda upp bilderna från farsdag -.-

så i alla fall så ska jag snart på träning!^^ och en ny minecraft video kommer snart att laddas upp! : D

 


Av Linnéa - 14 november 2011 21:53

Hej, här kommer veckans länkbyte! : D

 

 

Av Linnéa - 14 november 2011 07:28

Hej, jag är jätte ledsen för att jag inte blogga något igår..... Men det var ju fars dag så vi har tagit hand om pappa lite!^^

aja bilder kanske kommer idag eller imorgon!^^

 

Av Linnéa - 12 november 2011 16:04

Nu har jag det där bekanta lilla pirret i magen igen....

Tänker på dig varje dag..

F*ck att man är kär

och

Va skönt att vara kär 


Lej






Japp... här känner man dubbel känslor!

Jag tycker att det är jobbigt att vara kär

för att man inte riktigt vågar prata med 

personen man är kär i.....

men det är ju ändå så skönt att vara 

just kär.........................

 


 
 




Av Linnéa - 12 november 2011 15:58

Hej, nu har min Kompis Fanny skapat ännu en ny blogg (hon bestämmer sig aldrig....).

Men i alla fall så har jag hållit ögonen på hennes blogg ett par dagar nu och sett om hon bloggat eller om hon varit lat och börjat om på en ny blogg...... Och nu kanske hon håller fast vid den här bloggen! så checka in hennes blogg så är ni JÄTTESNÄLLA!

klicka HÄÄR för att komma till bloggen.

 

Av Linnéa - 12 november 2011 00:03

Hej, nu har jag hittat ett jätteroligt video klipp checka in det!

   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards