••L I N N È A••

Alla inlägg under november 2011

Av Linnéa - 20 november 2011 21:28

Hej, min dröm om ett eget husdjur krossades nyss! : ( jag vill jättegärna ha en Salamander/vattenödla och då tänkte jag '' men det blir ju jätte bra! jag kan ju ha den hos pappa sen!'' fast det stod tydligen i lägenhets reglerna att man inte får ha några husdjur eller akvarier! : (

så det vart ingen salamander : (

   

Av Linnéa - 20 november 2011 09:03

Hej, de här bilderna som ni ser här nedan skulle ha laddats upp i måndags fast mitt iphoto har inte uppdaterats fören nu! så nu får ni farsdag bilderna!

                     

om ni undrar va tränings bilderna gör där så är edt för att jag och Siri tränade lite på farsdag^^
   


Av Linnéa - 20 november 2011 08:51

Hej, igår satt jag och gjorde ett nytt textruepack på två timmar^^        
   


Av Linnéa - 19 november 2011 00:48

Hej, nu har jag fixat ett eget litet textruepack (det vart inte så bra...men men)

här är lite bilder!                      

det som ni ser på sista bilden är en säng^^

 

Av Linnéa - 18 november 2011 16:51

HejHej Tove här =)

Det är nog inte så många som vet vem är, jag är Linnéas underbara gymnastik kompis och vi har känt varandra i ca. 4 år. Just nu bloggraper jag Linnéa fast hon vet det....Först tog jag hennes daor, loggade in på hennes blogg, gick in på hennes facebook och tog sen hennes mobil =D  Men teoretist sätt så har jag youtuberapet henne oxå för jag ( eller vi) är  inne och lyssnar på musik på hennes youtube kanal =D



Av Linnéa - 17 november 2011 23:01

Hej, just nu är jag super nöjdöver att ha blivit klar med in förbannade läxa (som tog två timmar att göra -.-) Aja men jag är i alla fall nöjd över att jag äntligen börjar fatta procent och bråk! (jag är usel på huvudräkning och är jätte osäker i matte så det sätter käppar i hjulen -.-)

Men idag har jag läst ut en bok (som ni måste läsa!) som heter Night World

(jag började på den i förri går ^^)

och idag fick jag tre splitter nya böcker!!!!!

TACK! : D

     

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards