••L I N N È A••

Alla inlägg under november 2011

Av Linnéa - 25 november 2011 23:23

Hej, just nu sitter jag hemma, har precis ätit och jag är fortfarande exhalterad efter konserten som jag var med och deltog i!

DEt var så häftigt,härligt och helt överdrivet almänt coolt! : D

Star for life är en orginisation som hjälper byar i Afrika att få mat,utbildning,göra så att unga tjejer inte blir gravida och de stoppar aidies, så då har star for life gjort en turné som heter marching for life och då har de tagit några höhstadie elever från syd afrika och turnéar i Sverige! och vi i vår skola fick tjansen att vara med i deras kör när dem var här i Västerås! : D

så jag är stolt och glad över att jag deltog i kören!


Linnéa <3 Marching for life!

   

Av Linnéa - 24 november 2011 08:10

Hej, visst är det skönt när man känner att man bara blir bättre och bättre på saker?

japp så känner jag just nu för att jag lyckats göra ännu en lyckad ripped nail art! : D

   

Av Linnéa - 23 november 2011 22:26

 nästa låt har världens bästa text som jag tänker på nästan varje dag!

 Tänker alltid på det här också!

och nu kommer mina andra favorit låtar

det här är också en grej jag alltid tänker på!
 vet jag är en sån person som alltid tänker på texten i en låt °^ ^°
te.x ja hatar den här låten °^°
   





Av Linnéa - 23 november 2011 10:31

Hej, nu tänker jag bara säga tre ord : JAG ÄR NÖJD! 

jag har lyckats att redigera en bild (och det vart faktiskt bra!)

Före

efter! : D

    

Av Linnéa - 22 november 2011 15:49

Hej, idag var det första gången som jag hade smink på mig i skolan! : O OMG!

och då såg jag ut så här

jag blev sjukt nöjd eftersom att jag är en nooooooob på smink °^° och det kan mina kompisar intyga! XD

'    

Av Linnéa - 21 november 2011 22:34

Hej, nu har jag gjort en ny animering!^^

   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards