••L I N N È A••

Alla inlägg under mars 2013

Av Linnéa - 6 mars 2013 19:29

Hej, ikväll har vi tyvärr ingen fristående träning eftersom att våran lokal är uthyrd så nu har jag inget att skylla på om jag struntar i att plugga till mina tre prov som jag har nästa vecka....japp jag har TRE prov nästa vecka!

Så nu ska jag göra lite kall oboy, planera lite när jag ska göra vad och plugga såklart..


Av Linnéa - 5 mars 2013 21:49

Hej, och nu är ni förmodligen vääldigt nyfikna på vad jag har gjort.... jo precis som titeln säger så har jag klippt bort min lugg, jag var så jävla trött på den så jag klippte bort typ hälften av den så innan ni tänker ''Linnéa! vad FAN har du gjort?!''

Jag har varit så in i nordens trött på min ''långa'' lugg i flera veckor nu. Den ville aldrig som jag ville! när jag plattade den såg det ut som en gardin framför mitt ena öga och om jag inte plattade såg det ut som ett hej kom och hjälp mig. så igår funderade jag skarpt på att klippa bort en bit av den men sansade mig och hoppade in i duschen istället. När jag kom ut från duschen så såg jag en väääldigt frestande sax på mitt skrivbord så jag sa ''Fuckit'' till mig själv, satte upp håret i en toffs och klippte bort en ganska stor bit....Först vart jag skit skrämd när jag såg håret på golvet och viskade ''Varför gjorde jag det här?!'' sen fixade jag till luggen oh sa istället ''det vart ju skitbra!'' .Så nu har jag bytt bena och har nu en lugg som jag är svin nöjd med!

Och jag hade aldrig gjort detta om jag inte haft pms...... (tur att det blev bra i alla fall!)

 

Av Linnéa - 4 mars 2013 19:00

Hej, som ni vet så är jag ett riktigt youtube freak... och surfar runt hos Pewdiepie väääldigt mycket.. så tänkte ta och visa en av mina absoluta favorit kanaler på youtube (som inte är pewds)

Denna underbara kanal heter Musicalbethan och drivs av en tjej som heter Bethan och bor i England.

Hon är jätte inspirerande, sjukt härlig och hon sjunger otroligt bra.

Jag är typ kär i hennes hår!.....tänk om jag kunde ha ett sånt hår.....

 

Av Linnéa - 4 mars 2013 14:54

Hej, nu tänkte jag utse vinnaren av den här mini tävlingen! först vill jag bara säga tack till alla underbara kommentarer som jag fick! och jag fick faktiskt hela 25 stycken!

så jag vill bara säga TACK! ni är helt otroligt Grymma<3

Den som kommenterade mest var Olivia! som bloggar på deadskull.

Olivia är tretton år gammal med en dröm om att bli skådespelare och filmskapare. 

ska jag göra sånna här mini tävlingar oftare?

Av Linnéa - 4 mars 2013 14:25

Hej, idag så är det faktiskt hyfsat varmt! hela fem plus grader ute och en hel massa snö som smälter bort. Så idag så drog jag på mig mina låga Converse, hoppade upp på cykeln och trampade i väg till skolan.

Hoppas att snön snart försvinner så att man kan ta longboarden till skolan istället för cykeln

Nu ska jag plugga lite Svenska och Tyska, köra 100 situps + 100 rygglyft och sen ska jag vara tränare!

vad ska du göra idag? 

  

Av Linnéa - 3 mars 2013 19:22

                                     

Av Linnéa - 2 mars 2013 13:19

Hej, nu är jag hemma igen och innan jag går något djupare i det här inlägget vill jag bara säga TACK! till er som har orkat att läsa min blogg även fast jag bara har postat en massa tråkiga tisinställda inlägg. Sen vill jag också säga TACK till er alla som har kommenterat som små galningar och som även har gjort att jag är über peppad för att komma tillbaka posta en massa peppande, inspirerande, halvt galna inlägg som vanligt. Jag ska se till så att jag svarar på alla kommentarer på era bloggar (om du har en blogg)

••••••••••••

Som ni vet så tog jag ju med mig min kamera till Malaga och ni kan ju gissa hur mycket jag fotade......hehe.... Jag ska se till att lägga upp dem bilderna som jag är mest nöjd över here on tha blog.

Jag kan ju snabbt säga att det var underbart i Malaga, vädret var awesome, husen var jättefina, maten underbar, såklart så var sällskapet helt fantastiskt. Jag är sjukt avundsjuk på deras priser när det gäller godis, smink, frukt och dricka!

jag köppte en hel massa nagellack för typ 1 euro styck och en hel massa annat (bilder kommer i promise!)

Nu tänker jag sova lite eftersom att jag bara sovit två timmar i natt.......

 Jag hoppas att ni har haft ett lika awesome och underbart sportlov som jag har så ses vi i ett annat inlägg!

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards