••L I N N È A••

Direktlänk till inlägg 5 mars 2013

jag klippte av min lugg......

Av Linnéa - 5 mars 2013 21:49

Hej, och nu är ni förmodligen vääldigt nyfikna på vad jag har gjort.... jo precis som titeln säger så har jag klippt bort min lugg, jag var så jävla trött på den så jag klippte bort typ hälften av den så innan ni tänker ''Linnéa! vad FAN har du gjort?!''

Jag har varit så in i nordens trött på min ''långa'' lugg i flera veckor nu. Den ville aldrig som jag ville! när jag plattade den såg det ut som en gardin framför mitt ena öga och om jag inte plattade såg det ut som ett hej kom och hjälp mig. så igår funderade jag skarpt på att klippa bort en bit av den men sansade mig och hoppade in i duschen istället. När jag kom ut från duschen så såg jag en väääldigt frestande sax på mitt skrivbord så jag sa ''Fuckit'' till mig själv, satte upp håret i en toffs och klippte bort en ganska stor bit....Först vart jag skit skrämd när jag såg håret på golvet och viskade ''Varför gjorde jag det här?!'' sen fixade jag till luggen oh sa istället ''det vart ju skitbra!'' .Så nu har jag bytt bena och har nu en lugg som jag är svin nöjd med!

Och jag hade aldrig gjort detta om jag inte haft pms...... (tur att det blev bra i alla fall!)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 2 april 2014 15:56


Hej, människor! Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat något alls sen den 12 December... Och det är helt enkelt för att jag har tröttnat. I'm sorry peeps! Men jag började tröttna på att blogga redan i sommras och sen när skolan börja...

Av Linnéa - 12 december 2013 21:02

Av Linnéa - 12 december 2013 19:01


Såååå, nu har jag spelat in veckans video och redigerat den, så just nu väntar jag på att filmen ska exporteras så jag kan ladda upp den på youtube! Eftersom att det typ tar tre evigheter för videon att exporteras så har jag försökt att väcka mina ...

Av Linnéa - 10 december 2013 22:02


Hej, idag så har det vart lite små stressigt eftersom att vi hade ett grymt häftigt foto projekt som drog över på skoldagen, så jag var tvungen att stressa hem och sedan stressa till bussen för att hinna till gymnastiken. Under träningen idag så va...

Av Linnéa - 9 december 2013 19:42

  I don't care - Fall out boy   Demons - Imagine dragons   Run (remix) - Daughter ...

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards