••L I N N È A••

Alla inlägg under maj 2012

Av Linnéa - 7 maj 2012 20:29

Hej, i förra inlägget fråga jag er vad ni ville ha för video, och e flästa av er ville ha en nageldesign. Det ända problemet är att jag har glömt sativet hemma hos mamma .__.

så jag vet inte riktigt hur jag ska göra om man inte kan odla fram en till arm på mig......

men jag har en tanke!

Man kan göra så att jag tar kort på hur man gör steg för steg

kan det vara något??: )

   

Av Linnéa - 6 maj 2012 22:16

Hej, nu har jag en liten fråga till er!

vill ni att jag ska göra en video imorgon????

i sånna fall vilken sorts video?

1.vanligt video inlägg  

2. en enkel nagek design  

3. hand art video   
 vad vill ni ha?? ^^
   



Av Linnéa - 6 maj 2012 18:44

Hej, idag har jag vart på tävling igen med min finaste grupp!<33

och jag är så jävla nöjd för vi kom på första plats på hopp och på tredje plats i matta! : D

Vi är så J*VLA PRO!

lite bilder^^

 

   

Av Linnéa - 5 maj 2012 19:55

Hej, ville bara säga att jag är på 14:de plats på topplistan!!!!! : D!!!

: D<33

herregud vad jag älskar er!!!<33<33<333<33<333<33

   

Av Linnéa - 5 maj 2012 19:48

Hej, nu måste jag säga att jag är ÖVERLYCKLIG!!!

För jag har nyss slagit mitt besöks rekord!! : D

mitt förra besöks rekord var 197 st besökare på en dag och idag har jag haft hel 205 besökare!!!! : D

<33333333

love u guys so much!!!!!<333

   

Av Linnéa - 5 maj 2012 15:14

Hej, nu har jag och bästa Tojan bojan gjort en kort skräck film^^

Enjoy!^^

 

Av Linnéa - 4 maj 2012 21:45

Hej, här kommer en video på hur du gör den här nagel designen:

   

Av Linnéa - 3 maj 2012 22:20

Hej, som ni vet såå är jag ganska duktig på att göra ripped nail arts och nu har jag kommit på en egen ''nagel olycka''  

Wihuu! du har häftat dig själv med en häftapparat och din nagel har spruckit! : D

lurade några i min klass med den här ; )

SKIT KUL^^ 



Fråga: ska jag någon gång visa hur man gör den här designen??

   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards