••L I N N È A••

Alla inlägg under maj 2012

Av Linnéa - 24 maj 2012 16:21

Hej, nu har jag precis varit ute och fotat i det UNDERBARA vädret!

Just nu håller jag på att ladda upp veckans video inlägg men vårat internet är så himla segt så det kommer nog upp om någon timme .___.

men men njut av bilderna!          

   

Av Linnéa - 24 maj 2012 08:24

Hej, nu har jag precis filmat in veckans videoinlägg!: D men jag kan tyvärr inte ladda upp det fören efter skolan eftersom att internetet här hos pappa är inte det bästa och jag vill inte komma försent^^ 

 

Av Linnéa - 23 maj 2012 21:04

Hej, nu hare jag precis fixat klart min svenska läxa och nu känns det som om jag kan slappna av en aning 

Nu ska jag ta och äta lite kvällsmat sen ta en RIKTIGT varm dusch, skriva lite på min bok och sen ska jag sova! : D<3


 

fick lite tråkigt en stund så jag tog ett par bilder : p

     

Av Linnéa - 23 maj 2012 12:32

Hrj, om typ en kvart ska jag ha tyska....... jag är inte direkt ett så stort fan av det men men (varför valde jag inte franska?) Aja, Efter tyskan så ska vi ha SO sen är skoldagen SLUUUT! : D

efter skolan ska jag va lite med Tove innan träningen sen drar vi dit tillsammans : )

fick bli en liten bild från Valborg : )

    

Av Linnéa - 23 maj 2012 07:42

Hej, det här blir ett väldigt kort inlägg för jag måste gå och blöta mitt hår och sedan kamma det för just nnu står det åt alla håll och det vägrarr att je sig .__.

 

Av Linnéa - 22 maj 2012 22:22

Hej, just nu sitter jag och skriver på min bok men myskläder ocg i en super skön soffa (himmelriket!)

ska nog ta och skriva några sidor till sen ska jag ta och hoppa in i dushen sen gå och lägga mig : )

   

Av Linnéa - 22 maj 2012 20:56

Hej, nu har jag nyss kommit hem från en suuuuper härlig träning! : D

det känns värkligen underbart kul att träna just nu för alla gruppen är glada och goá, träningen blir lättare på något sätt, vi börjar lära oss lite nya övningar och det är så skönt att inte vara rädd för någon volt!!! : D

bästa kännslan i världen!<3    


förlåt för att jag inte bloggade något tidigare idag men som ni vet är tisadagar och onsdagar svåra att blogga på så...... jaaaa.

Men imorgon ska jag satsa på två inlägg, ett på morgonen och ett på kvällen efter träningen<3

   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards