••L I N N È A••

Alla inlägg under januari 2012

Av Linnéa - 10 januari 2012 10:47

Hej, jag ska snart ha musik!: D

Och på musiken håller vi på att lära oss spela instrument och vi håller på med acord flyttingar!^^

Och jag har faktiskt lärt mig lite lite keyboard : D


Och snart ska vi ha ett oförberätt prov på hur duktig man är på att byta acord^^ 

 

Av Linnéa - 9 januari 2012 18:48

Hej, här är den fjärde och sista delen av frågor och svar! : D 

nu ska jag nog dö i soffan e stund : 3

 

Av Linnéa - 9 januari 2012 18:19

Hej, jag tänkte börja ladda upp sista frågor och svar videon nu!

Och jag är jätteledsen för det här men jag orkar inte ladda upp erat inlägg idag, för som ni vet så sov jag ju aldeles för lite idag och det kändes som om jag skulle frysa ihäjl på vägen hem sen är jag helt slut från idrotten i skolan.


Så jag har tyvärr har jag inge ork just nu men så fort jag får det kommer videon vara uppe på ett smack! (den kanske laddas upp imorgon)

 

Av Linnéa - 9 januari 2012 07:29

Hej, ville bara säja att det inlägget som ni valt att jag ska göra kommer upp efter att jag har slutat skolan!^^

Jag tänkte göra det nu på morgonen men jag har knappt sovit något alls i natt! jag kan max ha sovit 3 och en halv timme -.- (jag hade mardrömmar som gjorde att jag blev riktigt rädd för att somna om)

 

Av Linnéa - 8 januari 2012 17:50

Hej, nu är det ni som får bestämma vad mitt nästa inlägg ska handla om!

det kofinns några kategorier här nedan fast ni får gärna komma med egna förslag!

1. vanligt video inlägg

2. en video där jag visar mina fimolera figurer

3.buktaleri

4. en guid där jag visar hur man gör en realistisk ripped nail art

5.annat 

 

Av Linnéa - 8 januari 2012 16:47

Hej, här kommer lite bilder från idag^^!      

hihi^^

   

Av Linnéa - 8 januari 2012 15:38

Hej, tyvärr får ni vänta på att få se den sista videon av frågor och svar tills imorgon -.- för youtubes uppladdnings sait ligger nere -.-

 

Av Linnéa - 8 januari 2012 15:26

Hej, idag har jag varit ute och gått med mamma och tittat på videos när folk spelar Amnesia! XD

Aja nu ska jag börja ladda upp den sista videon av frågor och svar^^ 

sen när den är uppladdad ska jag ladda upp alla bilder som jag tog på våran promenad^^

hoppas ni har det bra!<3

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards