••L I N N È A••

Alla inlägg under januari 2012

Av Linnéa - 17 januari 2012 22:32

Hej, jag gör ett snabbis inlägg här innan jag ska gå och lägga mig!^^

Jo idag har det varit en ganska bra dag, lektionerna flöt på och träningen vart super^^

hoppas ni fortfarande läser min blogg även fast jag inte kan uppdatera så ofta nu!

 

Av Linnéa - 16 januari 2012 19:13

Hej, jag kan kort säga att det här inte har varit världens bästa dag : /

Dagen började med att jag fick lämna in datorn på lagning (suck)

Sen vart allt så himla tungt och jobbigt att jag bröt ihop på en lektion.....

Läraren skickade hem mig och sa att jag skulle vila och att inte tänka så mkt..

Så kort sagt så har det inte vart en sånn bra dag : (

   

Av Linnéa - 16 januari 2012 07:34

Hej, idag kanske jag måste lämna in min dator på lagning eftersom att ljudet glappar ibland och då stannar volymen på en och samma volym och nu har även bokstaven t slutat att funka så jag måste liksom kopiera den bokstaven och klistra in den i varje ord som har ett t i sig : S

Vilket betyder att jag inte kommer kunna blogga lika mkt  för att jag måste låna andras datorer för att
kunna göra det 

 

 






Av Linnéa - 15 januari 2012 22:57

Hej, jag blev nyss klar med en bild på Coockie^^ och så här ser den ut^^'
 

Det är nog den bästa jag gjort^^!

vad tycker ni??? : 3

    


Av Linnéa - 15 januari 2012 18:27

Hej, här kommer lite bilder från gårdagens träning^^ 
                     

Linnéa ber er att: ta bilder på er själva när ni försöker göra likadan som vi gör på bilderna!

     



Av Linnéa - 15 januari 2012 18:09

Hej, just nu sitter jag spräng fylld med idéer och inseration!!

Men jag ve inte hur jag ska få utlopp för den : (

lite hjälp tack!

             

Av Linnéa - 15 januari 2012 16:00

När man njuter av livet så sägs det att man har precis allt man vill ha.......

Jag tror mer på att man njuter på vägen dit och när man är där så tänker man på vilken resa det har varit!

 

(julen 2010)


     

Av Linnéa - 15 januari 2012 08:41

Godmorgon mina fina läsare!

den här morgonen bestemde jag mig för att bli både vänster och högerhänt! : D
För allt blir ju så himla mycket lättare då^^ 
ska prova att skriva och ria lite idag med vänster (hehe ni får se lite bilder senare^^
)
   





  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards