••L I N N È A••

Alla inlägg under december 2011

Av Linnéa - 30 december 2011 20:40

Hej, just nu är jag hos min kusin Marcus^^

Hehe just nu sitter vi alla tre (min brorsa är också med^^) vid datorerna och spelar WOW och Minecraft ;)

blir nog inge fler inlägg idag så jag bjuder på en bild för kvällen och önskar er en slapp och härlig kväll! : D <3  

       

Av Linnéa - 30 december 2011 11:39

Hej, nu har jag tagit kort på hur mitt hår ser ut och så här blev det!      

Jag är suuuuuuper nöjd! : D  

Av Linnéa - 30 december 2011 10:35

Hej, den här morgonen har jag och mamma tillägnat att färga halva mitt hår eld rött!^^ 

så just nu sitter jag och väntar på att det ska torka^^

Och den här gången tog vi ett annat märke och en ännu rödare färg!^^

(bilder kommer sen)

 

Av Linnéa - 29 december 2011 17:20

Hej, just nu sitter jag med mitt tjockaritblock och all mina favorit pännor och funderar på en ny design på ett klädesplagg...

Mamma och jag var på Desigual (Desigual är min favorit butik) idag för att kolla om de hade rea på deras kläder och de hade de! så jag köpte en tröja för 400 kr (den har kostat 600).

Och nu när jag kom hem kände jag värkligen för att sy! 8D

 


Av Linnéa - 28 december 2011 23:18

Det pågår en tyst katastrof. En katastrof som varje dag dödar 21 000 barn under fem års ålder. De flesta barnen dör av näringsbrist, diarré eller andra sjukdomar. De dör av orsaker som med enkla medel skulle kunna förebyggas.

I jul kan du publicera årets viktigaste bloggpost. En bloggpost som ger fler barn chans att överleva och utvecklas. Då gör du nämligen inte bara fler uppmärksamma på att barn dör i onödan utan du ser även till att re:member skänker sex påsar nötkräm. Nötkrämen skickas till de barn som behöver det mest. Vi hoppas att du vill hjälpa oss att få ihop så många påsar nötkräm som det bara är möjligt.

   

Av Linnéa - 28 december 2011 19:07

Hej, ville bara säga att det här är det 1000:de inlägget på den här bloggen! Vilket som firas med en frågestund som avslutas på nyår och då kommer ni få reda på alla svar på frågorna ni ställt!

Ni får fråga hur många gånger ni vill^^

   

Av Linnéa - 28 december 2011 17:23

   

Jag älskar värkligen inställningarna på min kamera! : D

   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards