••L I N N È A••

Direktlänk till inlägg 28 december 2011

1000 inlägg!!!!!

Av Linnéa - 28 december 2011 19:07

Hej, ville bara säga att det här är det 1000:de inlägget på den här bloggen! Vilket som firas med en frågestund som avslutas på nyår och då kommer ni få reda på alla svar på frågorna ni ställt!

Ni får fråga hur många gånger ni vill^^

   

 
 
Jecca

Jecca

28 december 2011 19:36

Hej!
Jag undrar om du har några syskon, och isåfall om du blir irriterad på den/dom ofta?
Hehe ;)

http://jeccas.blogg.se

 
elsa

elsa

28 december 2011 19:40

hej vilka penslar använder du mest i sumopaint???

http://elssanilsson.bloggplatsen.se

 
ida

ida

28 december 2011 20:14

vilken är din favorit färg?

http://idabackman.blogg.no

 
Beatrice

Beatrice

28 december 2011 21:35

Varför bloggar du mkt mindre och Trååkigare inlägg nu förtiden? :)
Ta det inte dumt men!:D

http://www.beaa.bloggplattsen.se

 
Ingen bild

willyregerar

28 december 2011 21:48

Går du i nån annan sport än gymnastik? Hur länge har du hållt på med gymnastik? Har du haft nån annan blogg innan den här? Vad hette den/dom? :D

 
Ninen!

Ninen!

28 december 2011 23:15

1. Hur länge har du gått på Gymnastik?
2. Vilket steg e du på?
3. Har du några djur?
4. Läser du min blogg?
5. Hur länge har denna blogg funnits?
6. Har du haft fler bloggar?
7. Vad hette den/dom?
8. Vad heter din/dina bästa vän/vänner?
9. Hur länge har du känt den/dom?
10. Vad har du för mobil?
11. Vilken färg är den?
12. Vilken klass går du i?
13. När fyller du år?
14. Hur länge har du känt Ebba?
15. Hur gammal var du när du börja blogga?
16. Gick du på någon annan sport innan Gymnastik?
17. Vilken isåfall?
18. Tycker du att din blogg är populär?
19. Är det roligt när folk kommenterar?
20. Vad är roligast, vara ute eller inne?
21. Hur ofta ritar du?
22. Hur ofta ritar du på datan?
23. Hur ofta ritar du på papper irl?
24. Hur gammal är du?
25. Har du någon gång ridit?
26. Hur länge bloggade du på dina andra bloggar om du haft fler?
27. Hur mycket besökare har du per dag?
28. Vad är ditt favvis ämne i skolan?
29. Vad är din favvis mat?
30. Vad är din favvis färg?
31. Hur många gånger har du varit med i Hajpa/rampljuset?
32. Har du fler än 1 syskon?
33. Hur många år är dina/ditt syskon?
34. Bråkar ni ofta?
35. När spelar du minecraft oftast (Tex. när du har tråkigt, och sånt=)
36. Kan du göra fler minecraft videos? =)
37. Kan du göra fler ritvideos? ^^
38. Hur ofta fixar du dina naglar?
39. Vad har du på dina naglar just nu?
40. Brukar du sminka dig?
41. Hur många apple produkter har du?
42. Vad önskade du dig i julklapp?
43. Gillar du mina frågor? ^^
44. Hur många frågor vill du ha? XD Dum fråga!
45. Har du nån gång spelat tillexempel panfu, eller moviestarplanet eller andra online sidor?
46. Vilka sidor då?
47. Hur mycket spelade du?
48. När brukar du gå och lägga dig en helt vanlig skoldag?
49. Har du en onepiece? Hur ser den ut isåfall?
50. Har du en kigurumi? ^^
51. När fick du din mac data?
52. Har du haft en PC data ngn gång?
53. Har du en egen tv på ditt rum?
54. Hur många gånger har du ramlat av från en bom när du har haft tävling? (Gymnastik)
55. Har du någon gång vunnit en gymnastik tävling?
56. Hur många gånger har du vunnit en Veckans Blogg tävling?
57. Vilka bloggar läser du?
58. Om du inte orkar säga alla säg 5 stycken ;)
59. Gör det något om du får 100 frågor av mig?
60. Vad vill du ha för mobil?
61. Vad gör du mest på din data? ^^
62. Favvis kläder?
63. Vad gillar du för kläder, tex klänningar, kjolar byxor osv.
64. Har du facebook?
65. Tror du att någon är kär i dig just nu?
66. Hur mår Acus?
67. Hur ofta är du med Ebba?
68. Vad skulle du göra om du såg att någon kopierar dina bilder och påstår att dem har gjort dom?
69. Undrar du vad folk tycker om dig ofta?
70. Skämtar du mycket? ^^
71. Har du udda humor?
72. Har du nånsin simmat med delfiner?
73. Vill du det?
74. Hur många länder har du varit i?
75. Vilka länder? :)
76. Vad är ditt favvis djur? ^^
77. Hur många converse har du?
78. Hur ofta sminkar du dig? Jag tycker att du är fin utan smink :)
79. Vad använder du för smink när du väl sminkar dig?
80. Får du mycket kommentarer av mig? ^^
81. Gillar du Acus?
82. Är Acus jobbig ibland?
83. Hur bra fantasi har du? Jag tycker du har en bra fantasi :)
84. Är det kul med frågor?
85. Kommer du svara på alla? XD
86. Kan du ge oss en guide om hur du ritar dina fiiiina gubbar i datorn?
87. Vad gör du när du kommer hem från skolan? ^^
88. Gillar du hello kitty?
89. Är du kär i någon?
90. Vad heter din favorit affär?
91. Hur länge brukar du vara uppe på helger/lov?
92. Favvis bokstav?
93. Favvis blogg?
94. Läser du Fokis blogg?
95. Vilket land är ditt favvis land?
96. Är det jobbigt att svara på alla frågerna?
97. Hur ofta får du det du önskar dig i julklapp/födelsedags present?
98. Har du dayviwes/bilddagboken?
99. Vilken fråga var bäst, och vilken var sämst?
100. Var mina frågor bra? :)

Hihihihihihi hundra frågor! ^^

http://panfusegnaninen.bloggplatsen.se

 
Amanda

Amanda

29 december 2011 00:30

Vad heter din/a bäst/a kompis/ar?
Favoritfärg?
Favoritmärke på nagellack?
Använder du smink ofta?
Vilken julklapp var din favorit?

http://amandafotar.bloggplatsen.se

 
elsa

elsa

29 december 2011 09:24

hej en fråga till heheh
hur fick du din blogg känd alltså typ dom flesta vet o den hur gjorde du???

http://eeelsanilsson.bloggplatsen

 
ida

ida

29 december 2011 13:45

Har du fått en dum kommentar någon gång?

http://idabackman.blogg.no

 
Bebba

Bebba

29 december 2011 14:37

Frågor. :)
1. Kan du göra en "2 bästa video" ?
2. Kan du visa dina favoritsaker i en video :)
3. Om du fick byta stil, vad skulle det vara för stil?
4. Är du 100% svensk eller har du släktingar från andra länder :)
5. Hur många kuddar och gosedjur sover du med?
6. Vad skulle du vilja ha för rum? Beskriv i detalj (om du vill ha en tv, en stor data, pool i rummet o.s.v)
7. Vad har du för klädstil?
8. Vad heter dina lärare på skolan?
9. Vad är din favoritmat i sverige?
10. Vad har du på dig just nu :D

http://snorptorpan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

willyregerar

29 december 2011 14:53

Oh, shit, 100 frågor :o
Vilken är din favoritfrukt?
Vad är sumopaint? Är det som typ vanliga paint?
Kan man ladda ner det?

 
Ninen!

Ninen!

29 december 2011 18:41

sv till willyregerar; ja, jag e frågvis av mig! XD

http://panfusegnaninen.bloggplatsen.se

 
Amanda

Amanda

29 december 2011 19:33

1.utomhus vs inomhus?
2. vilket är ditt favorit ämne?
3.hur bekriver du dig själv?
4.vilken är den bästa årstiden enligt dig?

http://05-08-11.bloggplatsen.se

 
binna

binna

30 december 2011 19:43

1.vilket märke på nagelack gillar du?
2.vad gillar du för design på naglarna?
3.har du läst alla dina komenatarer?
4.vad har du för kamera?
5.vilken färg gillar du?
6.vist är one picer sköna eller?


Alla frågor som jag kom på=)


PS.älskar din blogg=)

http://lillabloggen-yee.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 2 april 2014 15:56


Hej, människor! Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat något alls sen den 12 December... Och det är helt enkelt för att jag har tröttnat. I'm sorry peeps! Men jag började tröttna på att blogga redan i sommras och sen när skolan börja...

Av Linnéa - 12 december 2013 21:02

Av Linnéa - 12 december 2013 19:01


Såååå, nu har jag spelat in veckans video och redigerat den, så just nu väntar jag på att filmen ska exporteras så jag kan ladda upp den på youtube! Eftersom att det typ tar tre evigheter för videon att exporteras så har jag försökt att väcka mina ...

Av Linnéa - 10 december 2013 22:02


Hej, idag så har det vart lite små stressigt eftersom att vi hade ett grymt häftigt foto projekt som drog över på skoldagen, så jag var tvungen att stressa hem och sedan stressa till bussen för att hinna till gymnastiken. Under träningen idag så va...

Av Linnéa - 9 december 2013 19:42

  I don't care - Fall out boy   Demons - Imagine dragons   Run (remix) - Daughter ...

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards