••L I N N È A••

Alla inlägg under september 2011

Av Linnéa - 16 september 2011 19:08

Hej, nu har jag ritat en bild på Mumbly (mig) i regnet!^^  japp så där vart den^^ det kommer en speedpaint på den senare!^^
vad tycker ni?? 
   



Av Linnéa - 16 september 2011 08:35

Hej, här kommer en liten video där jag visar lite hur du kan använda sumopaint
  Jag är lite trött nu har pluggat tyska glosor försök lära er de här glosorna!    

Av Linnéa - 15 september 2011 19:36

Hej, nu är Elsas bild klar!^^    

Av Linnéa - 15 september 2011 19:08

Här är Johannas beställda bild^^     

Av Linnéa - 15 september 2011 15:59

Hej, här kommer ett video inlägg^^

Linneas blogg 
   


Av Linnéa - 14 september 2011 22:10

Hej, nu får ni hjälpa mig! jag har bytt skrivbords bakgrund, så här ser den ut just nu  men jag funderar på om jag ska ha min förra  vad tycker ni?
   


Av Linnéa - 14 september 2011 22:02

Hej, idag har jag inte kunnat blogga för att det ha varit världens stressigaste dag : S

det började med skolan (ganska okej) sen tappade jag bort mina nycklar med cykelnyckel,skåp nyckel och lägenhets nyckel på!så jag får vänta på skolan en kvart tills jag får veta att dem inte fått in mina nycklar : ( Så då får jag ta att gå hem och jag kan tala om att det tog en halvtimme med min tunga väska : C. Sen hade jag ungefär en och enhalv timme på mig att göra i ordning mig, äta, springa ner till frisör skolan och fråga om dem har tid imorgon och om de har turkos hår färg, köpa en special k energi bar och att packa min väska. Mamma körde mig till träningen (hon skulle på föräldrar möte) och då har dem hittat mina nycklar! : D så jag kan cykla hem efter träningen.

Japp det var min dag! hur var din?

Men ett par saker som var bra idag var att jag har tjänat 40 kr på att vara tränare, barnen var jätte duktiga, träningen vart bra, jag fick mina nycklar och jag blev klar med en mössa!^^

    

Av Linnéa - 13 september 2011 21:39

Hej, just nu är det STORM utan för våra varma väggar!^^

Det blåser som TUSAN och det känns som att man är på väg att blåsa iväg : S (glad att jag slapp cykla hem från träningen)

Just nu håller jag på att göra en mössa!^^ och sedan ska jag börja på ett par vantar!^^

Aja nu måste jag duscha : p

   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards