••L I N N È A••

Alla inlägg under september 2011

Av Linnéa - 10 september 2011 08:04

Hej, nu kommer ett video inlägg med mig och Acus (var ett tag sen)
  Hoppas det var bra! 

   

Av Linnéa - 9 september 2011 22:17

Hej, här kommer några roliga bilder!^^     några ur kommunen hade högt ner några små träd och glömt bort att ta bort dem! : D

Hittade det här felet i min Matte bok; )    trodde b kom före d eller?? ^^
och så här såg Peppis ut igår morse!^^      


Av Linnéa - 9 september 2011 21:08

Hej, eftersom att jag har varit helt usel på att blogga idag ska ni få veta vad jag gjort idag det i det här inlägget! <333

Morgonen började med att jag mumsade frukost...... (okej vi hoppar den delen) Jag hade i alla fall pluggat på mina engelska glosor.

Den första lektionen vi hade var Svenska (orkar inte beskriva den)

Sen hade vi Matte(snyft) jag tycker inte om matte över huvudtaget.

Sen hade vi lunch, och klockan var 11  : ) (helt otroligt!)  vi brukar äta lunch klockan 12! : O

Sen hade vi Tyska.

Och sen Svenska, vi läste bok och skrev bok logg (jätte skööönt)

Och nu kommer undergången ENGELSKA!!!!!!(hehe skoja bara)

Men jag vart lite sur faktiskt... Jag hade fått fel glosor : ( eller nästan fel glosor för den var en del ord som jag hade pluggat på som inte var där och ett par andra ord som var där som jag inte hade pluggat på!

: ( Men det gick nog rätt bra, det var bara ett ord som jag inte kunde!: )

och det var kvadrat kilometer.... : /

hoppas ni orkar läsa hela det här inlägget ^^ 

    

Av Linnéa - 9 september 2011 11:24

Hej, kolla på den här bilden

 
Jag vill HAAAAAAAAAAA Hennes kläder! : D <33333

någon som vet en bra sida där man kan beställa sånt???(* ^ - ^ *)

 


Av Linnéa - 8 september 2011 21:54

Hej, idag har jag varit JÄTTEDÅLIG på att blogga! : ( jag är suuper ledsen för det (förlåt)

men jag kanske kan muntra upp er med att jag har uppdaterat serien! '

: D klicka här för att läsa sida två! (läs presentationen)

   

Av Linnéa - 8 september 2011 07:51

   

Av Linnéa - 7 september 2011 23:27

Hej, nu är sida ett klar! : D jag tänker vara lite snäll och lägga upp sida ett på min blogg (den här bloggen) fast efter det kommer ni få lov att kolla in Yumi bloggen! länk i sluten av inlägget! Yumi bloggen renoveras just nu så Do't be angry! här har ni första sidan!     hoppas ni gillar den och vill läsa mer!^^


Godnatt!
Klicka HÄR för att komma till Yumi bloggen
 
Av Linnéa - 7 september 2011 16:12


 
   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards