••L I N N È A••

Alla inlägg under augusti 2011

Av Linnéa - 3 augusti 2011 14:55

Hej, jag har gjort en liten animering åt Ebba som pytteliten födelsedags present men såklart kommer du få mer sen ;)   

Av Linnéa - 3 augusti 2011 01:57

Hej, nu ska jag gå och lägga mig och sova^^ Men innan det måste ni ju få se min lilla animering jag gjort (den vart rätt söt)   


Av Linnéa - 2 augusti 2011 23:44

Hej, just nu håller jag på med en liten video sen ska jag göra en liten present till min lilla Bebba som fyller 13 imorn^^ 

   


Av Linnéa - 2 augusti 2011 21:41

Hej, jag har letat efter mobil skal och äntligen har jag hittat det på en jätte bra sida som heter mytrendyphone.se och jag har fastnat för de här tre

     

Jag tror jag ska ta den sista men jag vet inte! :"#( 

   

 



Av Linnéa - 2 augusti 2011 21:00

Hej, idag har jag vart på stan med min kusin och busat lite har vi också gjort jag köpte....... Nagellack (gult och genomskinligt), en tub klänning (konstigt nog för jag brukar inte passa i sånna men nu gjorde jag det^^) och ett par rosetter^^ jag har inte tagit några bilder en men det kommer nog^^

tyvärr så kunde jag inte gå på träningen idag :( hade gärna velat!

    

Av Linnéa - 2 augusti 2011 09:20

 (jag åkte flera karusseller men jag hittade inte videos på dem) 

Av Linnéa - 2 augusti 2011 06:41

Godmorgon alla små söta läsare! nu ska ni få se två videos om Acus och min morgon^^
 
  Acus & Linnéa 

    

Av Linnéa - 1 augusti 2011 22:22

Godnatt mina små läsare! Det vart att lägga sig tidigt idag för jag måste upp sex imorgon bitti : S eller jag kan ju gå upp tio över sex men ni fattar...... GODNATT! 

   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards