••L I N N È A••

Alla inlägg under augusti 2011

Av Linnéa - 17 augusti 2011 13:31

Hej, just nu är jag JÄTTEGLAD!!!! jag ligger just nu 95:a på topplistan!!!! jag har aldrig vart där förut^^

   !!!^^  TACK SÅ JÄTTE MKT MINA FINA SMÅ LÄSARE^^

   

Av Linnéa - 17 augusti 2011 12:31

Hej, nu ska jag cykla till Emma för att gratta henne^^

ha det bra! 

    

Av Linnéa - 17 augusti 2011 12:05

Hej, nu tänkte jag visa er min lilla nagel design idag^^ Och jag tänkte även visa er en design som jag glömt bort att ladda upp förut!  här är dagens design^^ splatter art och cupcake design^^

         och nu kommer den gamla designen. Klubbor och ränder^^

         vad tycks?
   


Av Linnéa - 17 augusti 2011 09:55

Hej, här kommer dagens kläder!^^  
Hatt: England

hängsel shorts: ingen aning fick dem i present

t-shirt: Usa

rosett: Monky 

 

     
 





Av Linnéa - 17 augusti 2011 08:44

Hej, godmorgon mina kära små läsare^^ 

idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra förutom att cykla till min kompis och gratta henne. För hon fyller nämligen 13 år idag!!!!  : D <33

Jag ska nog göra en liten animation åt henne^^ 

      

 

Av Linnéa - 17 augusti 2011 00:07

Hej, just nu sitter jag och lyssnar på en ljudbok som heter ''det tredje tecknekt''    

Av Linnéa - 16 augusti 2011 21:27

Hej, just nu är jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ TRÖÖÖÖTT!!!! Det vart en SUPER BRA träning idag : D (med jobbig styrka) men det som tog lite på nerverna var att duscharna där var typ trasiga. Så om det var typ fyra stycken som duscha (räkna in mig också) så var spruttet på duschen typ 7 cm högt när det ska vara 30 cm och det var IS KALLT ibland (ganska skönt när man ä svettig) så för att skynda på det hela tog jag vatten slangen (vatten slang?) och duscha håret med den..... det var som att hälla flytande is (alltså isvatten) på huvudet! BRRRB!

Ojsan nu låter det kanske som att det inte var en bra träning? men det var det värkligen!^^

Så tillbaka till nuet...... just nu sitter jag och skriver ett inlägg till er och väntar på att kvällsmaten ska bli klar^^

   

Av Linnéa - 15 augusti 2011 23:15

Hej, just nu är Siri och jag ute på hennes balkong med paraply och sovsäck vi ska altså sova på hennes balkong även fast det regnar

(kolla in videon innan det börja regna)
     

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards