••L I N N È A••

Alla inlägg under juli 2011

Av Linnéa - 14 juli 2011 19:17

Hej, som ni kanske har förstått så har jag kommit hem från USA och är pigg och glad^^ och nu idag när jag kom hem har jag hunnit att............göra ett intro till mina videos (som ni såg i förra inlägget) och jag har ritat den finaste bilden jag någonsin gjort!!!! (okej jag tycker att den är finast av alla jag har gjort på datorn) så här ser den ut  vad tycker ni?? komentera gärna era fina tankar^^(LOL) Jag vill gärna meddela att tröjan som jag beställde har kommit! : D   fram^^ och bak^^

 Kramar Linnéa      



Av Linnéa - 14 juli 2011 17:25

Av Linnéa - 4 juli 2011 01:02

okej, även fast jag snart har varit borta i snart två veckor så har det i alla fall inte gjort mig svagare eller stelare^^ gjorde 30 armhävningar,60 situps,60 rygglyft, satt i full spagat (höger ben) i 30 sekunder,satt i full split i 30 sekunder, nästan full spagat (vänster ben) i 30 sekunder, låg med magen mot bena i 30 sekunder, stod upp med händerma i golvet i 30 sekunder, låg med delade ben med magen i golvet i 30 sekunder, låg med delade ben med magen på vänster ben i 30 sekunder, låg med delade ben på höger ben i 30 sekunder och till sist stod jag i brygga ganska länge. (orkade inte titta på klockan mer :p )

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 2 juli 2011 04:11

Hej, just nu är jag på hotellet i Miami^^ idag har vi vart på ett köpcenter som heter dolphin mall, och jag har köpt 6 tröjor^^ och för ovanlighetens skull så har jag köpt två par converse de ena paret är lite ovaNligare än de andra dom går upp till knäna och de andra paret är de seriefigurer på och har 3 skosnören på varje sko^^Nu ska vi i familjen spela ett parti yatzy^^kramar linnéa: }

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards