••L I N N È A••

Alla inlägg under juli 2011

Av Linnéa - 16 juli 2011 21:52


 

Av Linnéa - 16 juli 2011 21:11

Hej, nu har jag startat en TÄVLING som heter ''I dear you to.....!''

vilket betyder att ni ska utmana mig^^ 

okej jag får nog förklara bättre: / 

om tar ett exempel ni ska skriva en komentar typ som '' Linnéa i dear you to  hoppa från balkongen'' och den som kommer med den bästa ''i dear you to'' vinner (och jag ska göra de sakerna som vinnarens i dear

you to säger att jag ska''                                                                 

1:a en länkning i 1 vecka och en header^^                                     2:a en header^^

3:a en länking^^                                                                           Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 16 juli 2011 21:09

Hej, här kommer en video där jag visar allt jag har köpt i USA^^


  Hoppas ni gillade videon^^

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 16 juli 2011 19:03

Hej, jag ville bara passa på att säga att min lilla Bebba är riktigt awmasing! hon kommer på massor av smarta ideér till bloggdesign och nagel design! : D

Du är grym Ebba! http://snorptorpan.bloggplatsen.se/

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 16 juli 2011 18:33

Hej, just nu är jag hos Bebba Pebba och har det riktigt kul^^!

Vi har nyss fixat  våra naglar =^^=(skärpan på bilden är inte så bra)  




Kramar Linnéa  


Av Linnéa - 15 juli 2011 19:34

Hej, jag ville bara visa den här JÄTTEBRA låten                Kramar Linnéa  








Av Linnéa - 15 juli 2011 15:05

Hej, här är speedpainten från den senaste bilden jag ritat^^ Kramar Linnéa  


Av Linnéa - 15 juli 2011 14:53

Hej, nu ska ni få höra en sak som inte är likt mig......... jag vaknade HALV 2 IDAG!!!! : O  jag brukar vakna runt 9 på sommar lovet : S fast här ska ni få förklaringen..... '' Igår flög jag i 14 timmar och sov bara 2 timmar av de fjorton, sen kunde jag inte sova så jag satt uppe till 4 på natten och pratade på Skype med min lilla kompis My''

hehe inatt ska jag nog bara vara uppe till 2 ^^  

aja snart så är min speedpaint uppladdad^^


Kramar Linnéa      

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards