••L I N N È A••

Alla inlägg under december 2010

Av Linnéa - 7 december 2010 11:44

Hej har rast just nu (kul)

Mina kompisar tittar på mina youtube klipp tehe:p 

linnéa

Av Linnéa - 6 december 2010 07:39

 Hej ska snart till skolan och ha slöjd(inte så jättekul)

för jag blir aldrig klar med min ljusstake  

Aja det är ändå kul med skolan för då slipper jag plugga till mitt SO prov hemma  

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 5 december 2010 13:47

Hej, jag slog in julklapparna idag och det blev jättebra!!!

bilder kommer sen  

Kramar Linnéa 

Av Linnéa - 4 december 2010 16:45

Grattis på 12 års dagen gubben<3<3

Hoppas du haft en jättebra dag<33

kramar Linnéa    

Av Linnéa - 4 december 2010 16:42

Hej, ska åka skridskor på torget snart ska bli AS kul   

skridskor kramar Linnéa   

Av Linnéa - 3 december 2010 19:15

Äntligen har mamma och pappa kommit hem från London igen, och Emil och jag fick en julklapp i förväg:3<33

jag fick en jätte cool tröja med Englands flagga på och med London eye och med bigben och med Tower birdge på (ÄLSKAR DEN!!!)

och Emil fick också en as cool tröja   

Jätteglada kramar Linnéa       

Av Linnéa - 3 december 2010 18:58

Hej, idag köpte jag saker så att jag kan Nålfilta :3 

och jag gjorde en liten söt sak :3 bilder kommer sen<3

Av Linnéa - 2 december 2010 14:46

HATADE den näst sista lektionen aå jäkla mkt!!!!!!!

Varför måste du jämt DRYGA med MIG!!!???

  

Ledsna kramar Linnéa  


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards