••L I N N È A••

Alla inlägg under december 2010

Av Linnéa - 20 december 2010 21:56

Hej, jag kollar lite på kläder på nätet just nu.

Så det kanske blir några bilder snart :3

kort inlägg

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 18 december 2010 23:00

Hej, igår fixade Emil tre rätters middag till oss. Det var JÄTTEGOTT!!!!!!!!!!!! här kommer lite bilder på vad han gav oss.        Kramar Linnéa    

Av Linnéa - 18 december 2010 22:40

Hej, Idag var vi och laddade med massa mat och tårtor till imorgon då vi ska fira Emils födelse dag :3   Emil fick även ny snaggat går idag   grattis emil<3

kramar Linnéa  

Av Linnéa - 17 december 2010 22:06

   Japp den här gjorde jag på nätet lite söt tycker jag :3

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 17 december 2010 18:00

Hej, jag skaffa en chattruta idag den e jätte fin     Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 17 december 2010 17:46

Hej, sitter här och Skypear med Bebba ^   hmm nu blev inte jag      

Japp^^

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 17 december 2010 16:10

Hej, Pappa kom hem från USA idag , jag är super GLAD!!!!!!!

Jag har längtat jätte mkt efter honom  

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 16 december 2010 09:41

Hej, nu har lite bilder äntligen kommit in i min dator :3 så här kommer dem     emma i min klass har ritat den    mitt lilla troll som jag gjort   min tröja som jag fick av mamma och pappa när de var i london    min lilla fågel som jag gjort   kramar Linnéa  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards