••L I N N È A••

Alla inlägg under oktober 2013

Av Linnéa - 17 oktober 2013 22:59

Av Linnéa - 16 oktober 2013 22:08

Hej, nu har jag precis blivit klar med nästan allt som jag ska vara klar med!

Idag så har det varit en ganska långtråkig skoldag, sedan en ganska bra träning för mina småttisar,

sedan en ganska seg fristående träning, sen när jag kom hem var det bara att käka kvällsmat och efter de plugga till en otroligt tråkig matteläxa... Men nu är jag klar! Så nu får jag sitt ainne på tumblr en stund och sedan duuuscha och sedan soooooova! <3 #sleepforlife

Min splay video!

 

   

Av Linnéa - 14 oktober 2013 21:10

Hej, människor som ni ser på titeln så ska jag alldeles strax börja redigera en video!

OCh då tycker jag att ni ska notera att jag har gjort en video... På en måndag!

Dock är det inte direkt en ''rolig'' video utan det är mer information om splay osv c:

Så nu ska jag fortsätta dricka mitt extremt gooooooda te och börja redigera!

   

Av Linnéa - 12 oktober 2013 21:47

Hej, just nu sitter jag på tåget från Stockholm, asså den här dagen har varit så grymt bra att det är helt gaaalet! Fick lära mig en massa om ljus och ljud under inspelning och en massa annat! Sen var det ju grymt kul att träffa alla som är med i splay!
Typ Mavinstudios killarna + Filip Winther väntade till och med 20 min med mig så jag slapp sitta själv och vänta på splaykontoret innan jag skulle till stationen!
Sen fick jag även träffa en massa nya människor som kommit med i Splay.
Tack för idag!

Av Linnéa - 12 oktober 2013 10:03

Hej, Idag ska jag åka upp till Stockholm (själv) och gå cirka två kilometer för att träffa alla i f*cking splay!!!!

Och jag ska spendera hela dagen med folk som Clara Henry, Keyo, Andreas, Rackartygarna, Filipwinther, Lakidoris och Maria!  

Inser ni hur frickin coolt det här är! Dock är jag skit nervös, för jag känner ingen och sen är jag ju gaaanska awkward...Men det kommer nog att bli skit bra! (hoppas jag).

Det här är så overkligt för mig, det känns typ som att jag kommer åka upp till stockholm, gå de där 2 kilometrarna och sen kommer det att häng en stor jävla skylt där det står ''Du är så lättlurad Linnéa!''

Så nu ska jag stilla min nervositet genom att käka något med en massa socker...

Justja! jag gick en liten fotorunda igår och tog en massa fina bilder som jag delvis

kommer att använda i ett skolarbete c:

See ya!

 

Av Linnéa - 10 oktober 2013 23:32

Hej, människor... Just nu är jag jättesugen på att träna och på att bli ett snepp nyttigare!

Så jag fick den här ''nyttighets känslan'' i söndags och bestämde mig då för att äta nyttigt på vardagarna och sedan om jag vill så får jag äta saker som godis och drick läsk på helgerna!

För nu förtiden så tycker jag inte att läsk smakar så gott som jag tidigare tyckt att det gör och godis har liksom kännts ''blaskigt'', så nu har jag varit nyttig och tränat styrka varje dag den här veckan och det känns så enkelt att fortsätta!

Så nu ska jag gå och kö klart min styrka sen ska jag lägga mig och sova! c:

natti natti!

    

Av Linnéa - 10 oktober 2013 23:28

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards