••L I N N È A••

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2013

åker bort i fem dagar!

Av Linnéa - 8 augusti 2013 00:46

Hej, om cirka fyra timmar så kommer jag att gå mot bussen som kommer ta mig till en flygplats och som i son tur kommer ta mig till spanien! (där jag kommer att vara i fem dagar)

Jag har förberett med tidsinställda inlägg för varje dag så ni kommer nog att klara er utan mig ett tag ;)

Sen får ni gärna vara helt underbara och lämmna massa kommentarer så att jag blir asglad och peppad när jag kommer tillbaka! Oh well, nu ska jag läsa några sidor i boken the fault in our stars och sen sova!


 
 
Ingen bild

Någon

8 augusti 2013 02:45

Hej Linnéa!
Tänkte bara lämna en kommentar eftersom jag aldrig gjort det förut, och tycker att du förtjänar det.

Jag är nog inte den typiska "Alligatorn", för jag är en kille på femton år.
Jag har kollat på alla dina videos och följer din blogg, ända sen jag såg din "Tjej Problem" video.
Istället för att få glädje genom att hålla med dig, som jag tror att många tjejer gör, så tycker jag det är sjukt intressant att få en tjejs perspektiv på saker och ting. Och att få veta lite vad som pågår i huvudet när ni går genom den tuffa delen av månaden ;)

Du förstår, tjejer farschinerar mig enormt, och jag skulle grymt gärna vilja hitta någon som passar mig.
Och då hoppas jag det blir någon som är lika klok, karismatisk och rolig som du.

P.S Om jag fick önska själv så skulle jag vilja se fler videos liknande "Tjej problem" och "USM 2013"
Just saying ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 2 april 2014 15:56


Hej, människor! Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat något alls sen den 12 December... Och det är helt enkelt för att jag har tröttnat. I'm sorry peeps! Men jag började tröttna på att blogga redan i sommras och sen när skolan börja...

Av Linnéa - 12 december 2013 21:02

Av Linnéa - 12 december 2013 19:01


Såååå, nu har jag spelat in veckans video och redigerat den, så just nu väntar jag på att filmen ska exporteras så jag kan ladda upp den på youtube! Eftersom att det typ tar tre evigheter för videon att exporteras så har jag försökt att väcka mina ...

Av Linnéa - 10 december 2013 22:02


Hej, idag så har det vart lite små stressigt eftersom att vi hade ett grymt häftigt foto projekt som drog över på skoldagen, så jag var tvungen att stressa hem och sedan stressa till bussen för att hinna till gymnastiken. Under träningen idag så va...

Av Linnéa - 9 december 2013 19:42

  I don't care - Fall out boy   Demons - Imagine dragons   Run (remix) - Daughter ...

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards