••L I N N È A••

Alla inlägg under juli 2013

Av Linnéa - 11 juli 2013 19:44

Idag fick jag hem en MASSA bilder som jag beställt för att kunna fylla ut min vägg!när den väggen är klar så kommer jag att använda den som bakgrund när jag gör mina vloggar!
Tycker att det är jättekul att fiffla med sånt här och att det tar lååååång tid gör faktiskt inget! :D

Av Linnéa - 10 juli 2013 22:51

Ja... jag vet att Ebba redan lagt upp denna video... Men den var så sjukt söt att jag inte kunde låta bli! :'D

Av Linnéa - 10 juli 2013 22:40

                                                       

 

Av Linnéa - 10 juli 2013 22:20

Hej, Idag så har jag haft det extremt roligt! Jag har fått träffa min lillasyster Ebba! Har saknat henne en hel massa så det var jätteroligt att träffa henne igen. Jag kom till henne vid tolv tiden, så vi snackade lite, kollade igenom hennes smink och sen tog vi hundra kronor och vandrade till icagrytan då vi köpte...Kycklingklubbor, surt godis och trocadero!

Och sen letade vi redan på en parkbänk och satte oss där och käkade! #mums 

Vi patade en massa om fristående, styrka, hur skumma vi var och en hel massa annat.

Sen gick vi till en fotbollsplan vid Ebbas skola och voltade lite och ett par sjukt irriterande småpojkar följde efter oss till fotbollsplanen, såååå det kändes som om vi satt barnvakt för dem... #suck

Any who efter det gick vi till Ebba och käkade ett ton med mackor, babblade och tog 159 kort!!! XD   

           

Av Linnéa - 10 juli 2013 09:56

Hello, people! Som ni ser på rubriken så är jag hemma! :D

Jag har haft det jätteroligt, brorsan var jätteduktig när han tävlade, de kom fyra vilket var grymt bra.

Så första dagen när vi var där kollade vi på brorsan när han tävlade, sen bodde vi på ett vandrarhem över natten.

Det var ett jäääättegamalt hus som var ganska creepy att sova i men det var väldigt fint ändå.

Morgonen därpå så käkade vi lite frukost och sen så drog vi till stranden! :D

Jag badade inget eftersom att jag piercat mig i örat och jag vill inte att det ska bli infekterat.

Sen senare på kvällen så drog vi dit igen fast med engångs grillar och MAT! :D

Sen dagen därpå så åkte vi in till göteborg, checkade in på ett hotell och gick på bio då jag om min halvbror Oskar såg på DUMMA MEJ 2! DEn var så hysteriskt bra!

Sen idag så gick vi runt på stan igen, jag införskaffade mig på manga böcker, stumpbyxor, strumpor och ett linne pch ett par hörlurar. 

Sen har jag ju såklart tagit en massa bilder (eftersom att jag älskar att fota)

               

Av Linnéa - 9 juli 2013 12:04

Hej, snart så ska vi röra oss ner mot stan, då vi ska införskaffa lite grejor!
Sen såg jag en affär som jag veeeeeeeerkligen vill kika i!^_^

Av Linnéa - 8 juli 2013 20:24

Hej, nu har jag precis kommit ut från bion, och denna gång såg jag dumma mej 2! Dem var GRYM!! Any who... För en bättre uppdatering kolla in min instagram! DOTTEDDUCK

Av Linnéa - 8 juli 2013 11:24

Hellu people! Just nu sitter jag i bilen och är på väg till ett ställe där vi ska käka lunch, sen efter det så ska vi dra till stranden och vara där ett tag! Hoppas ni har det bra!

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards