••L I N N È A••

Alla inlägg under maj 2013

Av Linnéa - 14 maj 2013 22:15

Hej, nu har jag varit så duktig att när jag kom hem från träningen så satte jag mig framför matteboken och började att storm plugga till matte provet som vi har imorgon!

Känner faktiskt att jag har riktig koll på talen och så nu, jag ska nog plugga i en halvtimme till och sen ska jag hoppa in i duschen och säga godnatt!

Hoppas att ni haft en grym dag så hörs vi sen!


Av Linnéa - 14 maj 2013 14:21

Hej, just nu är jag sjukt glad! Varför? jo för att jag fick sluta en timme tidigare idag!

Så medans resten av min klass sitter i skolan och gör NO provet som jag gjorde igår, så ska jag göra en smoothie till mig själv! #mums! Sen fick jag även tillbaka både NO och SO provet idag, jag fick ett B i SO och ett C i NO! är faktiskt ganska nöjd med hur jag presterade under båda proven, oh well vi hörs sen!

 

Av Linnéa - 13 maj 2013 22:41

Hej, människor!

Nu är videon när Siri och jag färgar mitt hår upplagt på youtube #woop woop

Just nu är jag så grymt trött så att jag tror jag dör, så jag ska sammanfatta mig kort...

Jag har bara sovit tre timmar inatt, jag har haft ett NO prov idag som gick hyfsat bra, jag har suttit barnvakt för två underbara små ungar och jag har babblat en massa i telefon med Carlaclue! (Carlaclue = Carl)

Så nu tänker jag sova, hoppas ni gillar videon.

Hare gött igelkött!

Av Linnéa - 13 maj 2013 16:05

Hej, i fredags så färgade underbara Siri mitt urblekta hår rött och hon färgade en slinga och mitt underhår möööörkbrunt.

Personligen är jag jättenöjd med resultatet, dock ska jag nog aldrig köpa H&Ms färger igen... Jag fick en del av färgen på min kind och på min nacke och det vägrar försvinna!

I vanliga fall brukar färgen försvinna efter att man duschat men NOPE.

Oh well, så här blev det i alla fall!

Vad tycks?

 

Allmänt · Art · Design · Foto · Hair · mode · styling
Av Linnéa - 12 maj 2013 21:00

 

Av Linnéa - 12 maj 2013 19:58

Hej, idag så har jag fdaktiskt varit ganska duktig!

Imorse så pluggade jag NO med mamma och efter det så drog jag hem till Siri och fixade lite viktiga saker som tog extremt lång tid att ordna! Men nu är vi nästan klara med det och vi blev sjukt nöjda!

Så just nu så kikar jag på pewdiepie och jag ska snaaaart plugga lite NO och jag ska även redigera klart videon då Siri och jag färgar mitt hår

 

Av Linnéa - 11 maj 2013 22:39

Hej, just nu sitter jag i soffan framför filmen ''the ugly truth'' medans jag har en katt bredvid mig och medans jag redigerar en video då jag och Siri färgade mitt hår!


Av Linnéa - 11 maj 2013 21:00

       

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards