••L I N N È A••

Direktlänk till inlägg 12 mars 2013

everyday use

Av Linnéa - 12 mars 2013 22:24

Hej, nu tänkte jag ta att visa några saker som jag använder nästan varje dag och som jag även är sjukt nöjd över att jag köpte.

Den första jag tänker visa är en concealer från ginatricot och som kostar 30-45 :-, Denna använder jag i princip varje dag på ställen som jag lätt blir röd på (hakan,kinderna,näsan) jag använder den även under ögonen eftersom att det är ganska ofta som jag sover dåligt.

 

Min andra är en blend borste från dollar store och jag köpte den för 29:- jag använder den för att smeta ut concealern.

Har inte så mycket att säga om den mer än att den är lätt värt pengarna!

 

Min tredje är en deodorant från Dove, jag tror att den kostar kring 25-30-35:-, det är en torr deo som jag föredrar före

roll-on  deodoranter. Finns inte så mycket att säga om denna heller mer än att alla i min ålder borde använda en deodorant. 

 

Min fjärde är en ögonbryns kniv från kicks. Man får tre stycken för 60:- och det är så värt priset! Den fungerar jättebra, det finns ingen risk att man råkar skära sig utan den tar endast bort hårstårna från ögonbrynet. Ett tips är att inte ta bort för mycket av ögonbrynet...been there!

 

Min fämte är en puder deo från clean. Dock vet jag inte hur mycket den kostar, men om du ser den så rekomenderar jag dig att köpa den! man puffar på lite på ställen där man oftast svättas och det kommer då att minska svettet.

 

Mina tre sista är produkter som jag inte använder så jätte ofta men som förtjänar att vara med!

den längst till vänster är en Primer från Lumene, jag vet tyvärr inte hur mycket den kostar men den bevara sminket sjukt bra! den mittersta är ett hudlim från panduro och som kostar 80:- Jag använder den alltid när jag ska göra någon sorts body art sminkning. Och den sista är en brun ögonskugga från MNY, om mitt minne stämmer så kostade den 30:- och ger en jättefin färg på ögonlocken.

 

See you guys tomorrow!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 2 april 2014 15:56


Hej, människor! Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat något alls sen den 12 December... Och det är helt enkelt för att jag har tröttnat. I'm sorry peeps! Men jag började tröttna på att blogga redan i sommras och sen när skolan börja...

Av Linnéa - 12 december 2013 21:02

Av Linnéa - 12 december 2013 19:01


Såååå, nu har jag spelat in veckans video och redigerat den, så just nu väntar jag på att filmen ska exporteras så jag kan ladda upp den på youtube! Eftersom att det typ tar tre evigheter för videon att exporteras så har jag försökt att väcka mina ...

Av Linnéa - 10 december 2013 22:02


Hej, idag så har det vart lite små stressigt eftersom att vi hade ett grymt häftigt foto projekt som drog över på skoldagen, så jag var tvungen att stressa hem och sedan stressa till bussen för att hinna till gymnastiken. Under träningen idag så va...

Av Linnéa - 9 december 2013 19:42

  I don't care - Fall out boy   Demons - Imagine dragons   Run (remix) - Daughter ...

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards