••L I N N È A••

Direktlänk till inlägg 12 februari 2013

Forever alone tips från vetande

Av Linnéa - 12 februari 2013 15:30

Hej alla vänner!  Detta inlägg görs av en tjej som är 13 år och har varit singel hela livet. Så detta inlägg är till alla forever alone barn som jag. Alla har vi nån gång genomlidit Alla   Dag. Ja vissa har gjort det hela livet. Kommer ni ihåg på låstadiet/dagis då man hade lådor där man la ned sina saker. Minns ni känslan när man gick runt hela dagen och tittade efter ett litet kärleksbrev. Man var helt exited hela dagen.... Tills man inser att alla har fått ett brev förutom en själv. I alla fall kändes det så. Man kom hem och titta pappa uppvaktar mamma och man sitter där och tittar på och måste spela glad. *när får jag sluta le??* Och instagram och facebook, fy fan. Alla dessa texter om " jag är singel" "Jag är fri som en fågel"  SÅ JÄVLA FEL! Man lurar sig själv. Vem drömmer inte om den perfekta killen som skickar godmorgon sms och man kan prata om allt med? Den som inte gör det har seriösa problem. Men jag vet några tips hur man överlever detta faktum att man är ensam på Alla    Dag.


1. Sitt inte och glo på par. Du ser bara ut som en galen stalker och VÄLDIGT foreveralone.

2. Undvik romantiska filmer. Du känner dig patetisk när du börjar gråta under "the beautiful moment"...'

3. Skriv inte på facebook eller insta att du "älskar att vara singel" ingen är förutom den som nyss gjort slut med någon.

4. Ät nutella! Detta är mitt starkaste tips. Men inte för mycket. Då känner man sig fet och då kommer alla deprimerande tankar tillbaka. 


    '

 Ja det här är jag. Även de vackraste kan vara singlar... ahahaha vem försöker jag lura. Men alla singlar där ute; Du är inte ensam. Bry dig inte om dina vänner som har ett "perfekt" förhållande. Försök att le och se negativa saker med ett förhållande.... och det finns inte mycket men försök. Men förstör bara inte din kompis förhållande så blir alla nöjda.


// Siri den som har rätt att säga vad man ska göra på alla   dag om man är singel!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 2 april 2014 15:56


Hej, människor! Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat något alls sen den 12 December... Och det är helt enkelt för att jag har tröttnat. I'm sorry peeps! Men jag började tröttna på att blogga redan i sommras och sen när skolan börja...

Av Linnéa - 12 december 2013 21:02

Av Linnéa - 12 december 2013 19:01


Såååå, nu har jag spelat in veckans video och redigerat den, så just nu väntar jag på att filmen ska exporteras så jag kan ladda upp den på youtube! Eftersom att det typ tar tre evigheter för videon att exporteras så har jag försökt att väcka mina ...

Av Linnéa - 10 december 2013 22:02


Hej, idag så har det vart lite små stressigt eftersom att vi hade ett grymt häftigt foto projekt som drog över på skoldagen, så jag var tvungen att stressa hem och sedan stressa till bussen för att hinna till gymnastiken. Under träningen idag så va...

Av Linnéa - 9 december 2013 19:42

  I don't care - Fall out boy   Demons - Imagine dragons   Run (remix) - Daughter ...

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards