••L I N N È A••

Direktlänk till inlägg 1 december 2012

❤Frågor❤

Av Linnéa - 1 december 2012 12:00

Ditt fullständiga namn? Emma linnéa Johnsson
Hur Lång är du? 159,5 cm
Ögonfärg? ingen aning

Spelar du något instrument? jag önskar att jag kunde
Dina första tankar när du vaknar? VAD ÄR KLOCKAN?!
Vart befinner du dig just nu? I mitt vardagsrum
Biter du på naglarna? nope
Har du några husdjur? Dexter (min katt)
Är du singel?  Nej!
Vad vill du ha just nu? en kopp te och en bit morotskaka
Rädd för? hehe.... spindlar och kryp.......
Sjunger du? När jag är ensam är jag väsrta Adelle (om hon var ton döv)
Vad har du för skostorlek? 37/38
Vill du gifta dig? Någon gång i mitt liv
Kommer du överens med dina föräldrar? har aldrig bråkat med dem så ja
Din hårfärg? Brunt
Vad ska du göra i morgon? TRÄNA
 Skor du hade på dig idag? svarta jeans,en t-shirt och en super skön tröja
Snygg färg? Orange
Favoritårstid? Alla!
Favoritmat och dryck? Sushi, trokadero, te, fläskkottlet  
Hur svarar du i telefonen hemma? Har bara mobil.
Hur svarar du i mobilen? ''hola commo esta'' ''heellue!'' ''tjeeeeeunare'' ''hej, det är Linnéa''
Sov du ensam inatt? jajamen
Vad gjorde du kl 08 imorse? Gick till skolan
Vad är det för väder hos dig nu? SNÖ
Favoritklädsel? stora byxor, tajt linne osv
 Favorit godis? SURT
Är du blyg? Det händer
Tycker du att du har fin dialekt? eeeeh, asså min dialekt är en blandning mellan massor så jag vet inte...
Tycker du om snö? Ja, om den är på vintern
Har du något speciellt citat? ''to bad for you'' ''gud ja'' 
Vad lever du på? te
Vad gör du om 5 år? förhoppningsvis så är jag aupair i typ England eller USA
 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 2 april 2014 15:56


Hej, människor! Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat något alls sen den 12 December... Och det är helt enkelt för att jag har tröttnat. I'm sorry peeps! Men jag började tröttna på att blogga redan i sommras och sen när skolan börja...

Av Linnéa - 12 december 2013 21:02

Av Linnéa - 12 december 2013 19:01


Såååå, nu har jag spelat in veckans video och redigerat den, så just nu väntar jag på att filmen ska exporteras så jag kan ladda upp den på youtube! Eftersom att det typ tar tre evigheter för videon att exporteras så har jag försökt att väcka mina ...

Av Linnéa - 10 december 2013 22:02


Hej, idag så har det vart lite små stressigt eftersom att vi hade ett grymt häftigt foto projekt som drog över på skoldagen, så jag var tvungen att stressa hem och sedan stressa till bussen för att hinna till gymnastiken. Under träningen idag så va...

Av Linnéa - 9 december 2013 19:42

  I don't care - Fall out boy   Demons - Imagine dragons   Run (remix) - Daughter ...

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards