••L I N N È A••

Alla inlägg under november 2012

Av Linnéa - 19 november 2012 21:09

Hej, nu har jag skämtbort mina naglar efter en hel dag med matte plugg och med tyska plugg så nu känner jag at jag kan slappna av i åtminstånde en timme innan jag måste börja plugga till en musik prov....


Fråga: vad tyckte du om designen?

 

Av Linnéa - 18 november 2012 22:57

Hej, nu har jag fixat en liten önske lista med saker som jag inte skulle tacka nej till om jag fick 

Sak1: det är ett stativ som verkligen behövs eftersom att jag hade sönder mitt....

Sak2:MÖSSOR!!!!!! (behöver inte säga något mer)

Sak3: en kopp som ser ut som ett kamera objektiv!!

 

Fråga: vad önskar du dig i julklapp?

 

    

Av Linnéa - 18 november 2012 17:36

Hej, just för tillfället så ligger jag i Ebbas säng och snor en av hennes marshmallows medans hon äter på neder våningen,

Idag har jag lärt mig några fraser på teckenspråk och jag har även besökt dollar store, dessvärre har jag vart lite yr och förtillfället har jag lite huvudvärk   men men!

Senare ikväll ska jag plugga NO till en redovisning som jag har imorgon och jag ska nog även skap en ny header!

°°°°°°°°°°

måste bara lägga upp Ebbas Chubby bunny challange, den är bara för härlig!! XD

    

 

Av Linnéa - 18 november 2012 01:59

Hej, nu är klockan två på natten och jag är inte det minsta trött......Det kan nog bero på att jag proppat i mig typ ett ton godis för typ en halvtimme timme sen.......

Jag har även suttit och ritat i typ en och en halv timma och bilden är inte ens klar, jag ska lägga till färgläggning, skuggor, små detlajer och så vidare

Ebba kommer nog mörda mig när hon läst det här inlägget imorgon och upptäcker att jag inte sommnat än, men då får det bli så!

Aja nu ska jag nog kolla in Pewds när han lirar Witch house så vi ses imorgon om inte Ebba har dödat mig innan jag hunnit göra ett inlägg  

 


 

 

 

Av Linnéa - 17 november 2012 07:54

Hej, i sommras så hade jag riiktigt långa och fina naglar som faktiskt var hårda så dem gick inte sönder heller, men sen när lovet var slut så gick dem av direkt  Och av någon anledning så vill mina naglar väx i slowmotion så det kommer ta en evighet att få tillbaka dem...... 

 

Av Linnéa - 16 november 2012 07:27

Hej, här är en lista med mina absoluta favorit låtar

 

Isak strand - skinny boy from Sweden

Isak strand - Bapadapa

Christina Grimmie - Locked out of heaven

Mumford & sons - Little lion man

Christina Grimmie - Whit you friends (piano cover)

 

Av Linnéa - 15 november 2012 18:37

Hej, för ungefär en halvtimme sedan så ställde jag upp min kamera på ett X antal böcker och tog en hel del driv-bilder medans jag lyssnade på låtar från Isak strand, jag tog även en underbar bild på lilla dexter då han busar med ett snöre

 

Av Linnéa - 15 november 2012 17:23

Hej, nu har jag klippt ihop en till ''det ni inte ser'' video!

och känn er fria att kolla på klippet i HD

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards