••L I N N È A••

Alla inlägg under september 2012

Av Linnéa - 8 september 2012 07:40

Hej, om ett tag ska jag börja röra mig mot träningen och träna i tre underbara timmar med min grupp! : D

sen efter träningen så ska vi även ha en kick off med gruppen, ska bli riktigt kul!

tror att jag ska ta med mig kameran och ta lite kort : )

°°°°°°°°°°°°°

Well well see you later aligator!
 

 

Av Linnéa - 7 september 2012 18:36

Hej, just nu sitter jag med en påse chips och med mitt design block och försöker komma på nått nytt kläders plagg som jag skulle vilja sy^^

måste säga att det är ganska skönt att bara sitta och ta det lugnt en fredag 

men det kanske bara är jag .__.

   

Av Linnéa - 7 september 2012 17:53

Fråga: ska jag forsätta spela det här??

 

Av Linnéa - 7 september 2012 17:05

Hej, nu har jag precis spelat klart slendergame så nu ska jag sätta mig och redigera videon......

jag dog det är det ända jag kan säga .__.

 

hoppas ni ser fram emot att se mig dö! :D

 

Av Linnéa - 7 september 2012 07:11

Hej, eftersom att jag har skaffat slendergame så funderar jag på att göra en video då jag spelar det: ) 

skulle det vara kul??

då får nis e mig skit rädd (tänkte nämligen filma mitt ansikte när jag spelar det! : D

aja säg till om ni tyckte det var en bra idé så hörs vi när vi hörs

 

Av Linnéa - 6 september 2012 21:27

Hej, nu har jag beställt grejor från ebay igen..........^_^

Så idag gick det på 77kr (helt otroligt billigt!)

så jag inväntar oversize blus, en mössa, två iphone skal, 100 nitar och en oversize tröja! : D

(beställde inte allt det där idag)

kommer att lägga upp bilder på allt när de har kommit ^_^

 


Av Linnéa - 6 september 2012 19:24

Hej, nu har jag köppt hem två riktigt goda grejer : )

Pucko choklad mjölk och cellogs bar!

så nu ska jag ta och mumsa i mig dessa godingar sen ska jag nog......... göra mitt fina styrke pass : p

 

DEt känns riktigt bra att jag gör det där passet varje kväll för då kan jag äta en choklad kaka utan att känna skuld för det! : D

 

 

Av Linnéa - 6 september 2012 18:40

Hej, idag hade jag ju som sagt skolfoto och jag har ingen aning om hur det gick -.-

Jag kan se bra ut på bild om det är mina kompisar som tar bilden eller om det är jag som ställt upp kameran på ett stativ men när det är en skolfotograf då skiter det sig D:

önskar att man kunde få posera hur man ville! : D i så fall skulle jag stå som jag gör på bilden nedan!

 nu ska jag nog gå ner till hemköp och köpa typ mango eller nåt gott :p

 

     

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards